Review dizolvant pentru lac de unghii Farmec

Pentru ca suntem toate mari amatoare de unghiute frumos ojate , v-am pregatit  azi un review la dizolvantul marca Farmec.

Observ ca acum nu se mai gasest in formatul in care il am eu, ci in sticlute mai mici cu do inchis la culoare .

20130708_183912

Desi folosesc acest propus de mult timp , mi-am promis ca sticla pe care aproape o termin va fi ultima pe care o mai cumpar , deaoarece am aflat de produse ce par mult mai bune.

Tot ce apreciez la acest dizolvant este faptul ca elimina oja bine si rapid si nu am observat sa intampline dificultati nici macar cu cea inchisa la culoare, acesta fiind si motivul pentru care l-am recumparat. Din pacate , asta este tot ce imi place la el.

Pe de alta parte , lista cu minusuri este mai mare . In primul rand , inca de cand il deschid  ma izbeste un miros puternic, genul acela de miros care mai are un pic si iti provoaca dureri de cap. Cred ca nu mai are rost sa va spun cum miroase toata casa cand imi curat unghiile.La un moment dat am avut o solutie dizolvanta de la Yves Rocher care mirosea chiar bine, insa nu curata pe masura. In al doilea rand am o problema si cu ambalajul:  nu exista niciun fel de dozator , ci se toarna direct pe gura sticlei-ehe, de cate ori nu am varsat pe mine..

Dar abia acum vine cel mai importnt aspect, neplacut si el : acest dizolvant usuca unghiile, cel putin pe ale mele. Evident , suspectul numarul unu este chiar primul din lista ingredientelor : acetona.  Asadar, pot eu sa ma dau cu toate cremele din lume, cu toate uleiurile hranitoare, unghiile mele tot arata urat dupa ce le sterg.

Nu stiu sa spun un pret concret , insa costa pana in 5 lei.

Ca o concluzie va spun ca abia astept sa se termina sticla ca sa imi cumpar si eu mult laudatul dizolvant din Lidl. Sincera sa fiu, acum cateva luni cand am fost la manichiura , domnisoara de acolo pe acela l-a folosit , insa nu mai tin minte cum mi s-a parut.

 

In afara de cel cel din Lidl, voi ce alt dizolvant bun mai stiti?

 

12 thoughts on “Review dizolvant pentru lac de unghii Farmec

  1. Mie nu mi-a prea placut cel din Lidl. Mirosul era placut, dar la curatare nu excela. Plus ca dupa cateva utilizari, pompita de dozare a inceput sa curga. Momentan folosesc dizolvantul din Kaufland, care are miros ok, curata bine, dar cam usuca unghiile si cuticulele. Stiu ca de la Farmec este si varianta noua, cu glicerina si ceva mirosuri.

  2. Nu am mai folosit de mult timp dizolvant Farmec tocmai din motivele enumerate de tine,mirosul extrem de puternic si neplacut si mai ales pentru ca imi usca unghiile si cuticulele.Le am si pe cele din Lidl(roz si bleu),dar sa-ti spun drept nu le-am incercat,la ele mi-a placut sistemul de dozare.Eu de cativa ani buni folosesc un dizolvant Auchan,este foarte foarte bun si ieftin iar unghiile raman cu miros de guma Turbo. 😀

    • Din pacate Oana nu am niciun Auchan pe langa mine si cel pe care il stiu este foooarte departe, asa ca macar pentru moment ma voi rezuma la cel din Lidl.

      Pup,
      Maria:*

  3. Da, si eu am folosit dizolvant de la farmec si am avut aceleasi probleme: unghii uscate, cu un aspect tern dupa folosire. Si la fel ca pe tine, m-a deranjat faptul ca intotdeauna scapam mai mult lichid decat aveam nevoie pe tamponul de vata si chiar si pe mine :|.

  4. L-am avut si eu, cred ca nu e dizolvant pe care sa nu-l fi incercat :))) Momentan m-am oprit la cel pe baza de ulei de la Kallos, nu sterge la fel de bine ca cele cu acetona dar macar nu are acel miros ingrozitor si nici nu-mi mai usuca pielea!

    • Adevarul este ca de la tine nici nu ma asteptam la altceva :)) Interesant, ma voi uita dupa el, mai ales ca stiu sigur ca este un stand in mall unde se vad produse Kallos.

      Pupicei,
      Maria:*

Leave a Reply

