Review crema matifianta Balea

Hello, fetele!

Nu vi se intampla sa voua sa cumparati diverse produse, fie ele cosmetice sau articole vestimentare iar cand ajungeti acasa sa va intrebati daca aveati cu adevarat nevoie de acel produs? Sper ca nu sunt eu singura care o pateste (si inca destul de des) :))

Crema matifianta de fata despre care va voi vorbi azi a fost cumparata sub  influenta unui ambalaj colorat si un pret mic, fara ca eu sa mi-o fi dorit-o cu adevarat.

20130710_210552

Ce spun ei :” Formula matifianta reduce stralucirea tenului si ii ofera un aspect catifelat. Mod de utilizare : dupa curatare aplicati pe fata, gat si decolteu. Ideal si ca baza pentru make-up.

Va voi spune mai intai ce mi-a placut la aceasta crema :

  • textura , care este cu adevarat usoara , drept pentru care nici nu simti ca o ai pe fata. Crema intra rapid in piele si nu este nevoie de o cantitate mare.

20130710_210643

 

  • mirosul placut si fresh de mar verde , care persista pe piele
  • mi-a placut cum a aratat BB Creamul aplicat peste ea
  • ambalajul-este micut si colorat, iar cantitatea este maricica(50 ml). Cu toate astea , fiind cutie nu trebuie sa uitam sa ne spalam bine pe maini inainte sa bagam degetele in ea.

Din pacate urmea si o lista cu minusuri :

  • cel mai dezamagita am fost sa vad ca nu prea face ce promite , adica desi la inceput toate era bune si frumoase, dupa vre-o 2 ore zona T a inceput sa luceasca
  • desi nu promite , este de asteptat de la o crema de fata sa hidrateze , dar nici asta nu am simtit ca face. Catifelarea nici ea nu prea e.
  • nu  are deloc SPF
  • lista de ingrediente este si ea un pic indoielnica , printre ingrediente numarandu-se: alcoolul(!!!), parfumul, Dimethicone ( care poate provoca iritatii). Apropo, daca doriti sa verificati diferite ingrediente din cosmetice  o pueti face pe acest site : http://chemicaloftheday.squarespace.com/ .

20130710_222256

 

  • m-a deranjat un pic faptul ca pe ea se gasesc in mare parte doar informatii in limba germana. Ok, inteleg, firma este nemteasca , eu nu am avut probleme sa inteleg ce scria, insa consider ca engleza este o limba mai accesibila , or in engleza  nu exista nicio informatie.

Am folosit crema doar de cateva ori si de atunci a ramas uitata intr-un colt . Este evident ca aspectele negative sunt numerose iar plusurile date de mine sunt mai mult superficiale: in fond prefer o crema intr-o cutie urata care insa sa ma uimeasca prin cat de buna e.

Aceasta crema a costat undeva in jur de 16 lei, banuti care desi nu sunt multi nu ii merita din punctul meu de vedere. Am cumparat-o din DM , fiind marca lor proprie.

 

As vrea sa stiu daca voi ati folosit-o si ce pareri ati avut? Ce crema folositi vara ?

5 thoughts on “Review crema matifianta Balea

    • Nu am incercat inca nimic de la Mario Badescu, insa tot aud in stanga si in drepata si de curiozitate , mai mult, o sa ajung sa imi cumpa si eu ceva de la ei.

      Pupici,
      Maria:*

    • Tenul meu nu e chiar gras, este mixt. De fapt , iarna nici macar mixt nu mai pot spune ca e. Doar vara am probleme cu piele care luceste , dar oricum, nu mult.

      Te pup,
      Maria:*

Leave a Reply

