NOTD: Buline

Buna, buna! 😀

Sunt atat de mandra de manichiura de azi, de parca mi-as fi pictat-o pe Mona Lisa pe unghii, dar deh, sunt si eu incepatoare si ma bucur pentru orice.  De mult ma tot uit eu la postarile de vineri ale lui Dee si imi tot promit mie ca voi face si eu buline pe unghiute, insa m-am tot fofilat, am tot amanat, dar gata, a sosit timpul sa ma pun pe treaba !

Sincer , habar nu aveam cum sa le fac, pana cand mi-a spus Oana ce ea le face cu capatul unei pensule fard pe care nu o mai foloseste . Asadar , mi-am strans culorile si m-am pus pe facut buline. La inceput imi era un pic teama si aveam impresia ca am unghii “dalmatian” dar apoi m-am relaxat, am luat-o ca pe o oja si au inceput sa arate bine, zic eu.

20130711_170132

Si una de aproape si la lumina buna:

20130711_170217

Am observat ca oja portocaliu mai deschis a facut bule, stiam ca face asta si am incercat sa le sparg, dar nu prea am reusit. Pana la urma m-am gandit ca decat sa intind culorile pe acolo mai bine o las asa.

O ultima poza in care apar si “ajutoarele” :

pizap.com13735523264371

Fetelor, astept pareri si critici, nu de alta , dar sigur voi mai incerca si sper ca data viitoare sa iasa si mai bine.

Pup:*

17 thoughts on “NOTD: Buline

  1. Dupa ce-ti vei cumpara un dooting tool [unealta aia punctatoare], nu te vei mai satura de buline, iti spun eu! :))
    Imi place manichiura ta, e vesela!
    Pupici :*

  2. Pingback: Am mai cumparat , am mai primit | blogulpandorei

Leave a Reply

