Am mai cumparat , am mai primit

Buna va spun, intr-o  dimineata de sambata nici caniculara nici racoroasa, ci exact cum trebuie !

Mi-am facut eu un calcul rapid si mi-am dat seama ca s-au strans cateva lucruri noi pe care le am (nu foarte multe avand in vedere ca a trecut ceva de la postarea trecuta) si ca pe unele dintre ele deja am inceput sa le folosesc . Asadar se cerea o postare cu multe poze in care sa vi le arat .

  • Mai intai de toate va spun ca acum cateva saptamani am participat la un concurs pe blogul Hannei . Ce m-a facut sa particip a fost premiul in sine, deoarece , asa cum am mai spus imi plac mult de tot produsele Yves Rocher. Au trecut deja cateva zile de cand am ridicat coletul de la posta, insa tin sa ii multumesc Hannei si aici. Am inceput sa le  folosesc pe amandoua si sunt incantata.

20130704_212425

  • Cum la solar am spus categoric ca nu ma mai duc , am cautat alte alternative , ca sa pot iesi si eu din casa fara sa fiu alba ca branza. Aurora a scris lucruri bune despre acest autobronzant asa ca fara sa stau pe ganduri l-am cumparat si eu. Imi place  si va urma un review.

 

 

20130623_161838

  •  Foarte incantata am fost cand am vazut acest balsam de buze cu SPF 30 ,intamplator ,in Kaufland . L-am cumprat , mai ales ca reul era de aproximativ 4 lei , iar factorul de protectie este maricel. Din pacate , cand am ajuns acasa am vazut ca este defect mecanismul acela de rotire. Adica eu rotesc si el nu prea se ridica.  Trecand insa peste asa, balsamul imi place: rezista mult pe buze si mirose a miere.

20130713_095253

  •   Trecand acum intr-o alta categorie, cea a produselor pentru unghii, va arat ceva 2 oje Flormar care au fost preferatele ultimei perioade. Am facut deja 2 NOTD-uri  cu ele, pe care le puteti vedea aici si aici.  Mi se pare ca rozul nu prea rezista pe unghie, insa portocaliul da.

2013-06-23 10.04.49

  •  Manichiuri “caviar” eu am mai incercat insa bilutele pe care le avem eu erau negre si argintii asa ca mi-am spus ca trebuie sa am si unele multicolore, potrivite pentru vara. Momentan nu le-amfolosit, insa am observat ca sunt mai micute decat cele pe care le aveam deja.

20130701_224827

  • Din Miniprix mi-am luat cele 2 bluze si fusta. Eu nu am facut niciodata comanda online de la ei, ci prefer sa ma duc in magazinul lor din Otopeni. Vreau sa simt materialele , sa vad daca sunt sau nu transparente (mai ales in cazul rochiilor si fustelor) , sa vad concret cum vin pe mine, iar pe site nu pot face aceste lucruri. Am o multime de haine din Miniprix si zau ca mi se pare o afacere buna ca o data pe luna sa merg pana acolo, chit ca plec doar cu o bluza. De data aceasta, insa, m-am intristat un pic cand am ajuns acasa pentru ca am vazut ca prima dintre bluze este un pic rupta. Faptul ca ruptura este micuta si este langa volan , alaturi de lene m-au facut sa nu ma intorc in Otopeni ca sa o schimb. In total , cele 3 articole vestimentare au costat 80 de lei, pret foarte bun.

20130713_09483920130713_09494020130713_095014

  • Trecand intr-o zi saptamana trecuta pe langa magazinele de genti dintre Universitate si Piata Unirii am zarit acest plic in vitrina. Am revenit martea aceasta si mi l-am cumparat. M-a atras modelul, care imi aminteste de pledurile bunicii. Ce ma deranjeaza un pic, dar nu suficient cat sa renunt la el este inchizatoarea ce imita semnul casai de moda  Givenchy. Plicul nu este din piele si a costat 69 lei.

20130713_094709

  • Inchie postarea cu o placa de par , pe care mi-am luat-o mai mult ca sa nu zic ca nu mai am-cea veche a cazut de la inaltime si s-a facut bucatele. Mi-am promis ca nu voi mai abuza de placa si incerc sa ma tin de cuvant , asa ca mi-am luat una ieftina , la 100 lei de la Philips. Am folosit-o o data si mi-a placut cum indreapta.

 

20130713_095405

 

Asa cum am spus, nu sunt multe noutati asa ca se cere o tura prin magazine , mai ales ca au inceput reducerile.

 

Va doresc o sambata superba si va pup :*

11 thoughts on “Am mai cumparat , am mai primit

Leave a Reply

