Explicatii, scuze si despre seriozitate

Buna, fetelor!

Va salut dupa cateva zile de absenta, dar pe cuvantul meu ca nu am plecat in nicio insula exotica , unde sa mi se faca vant cu frunze de palmier si unde sa beau cocktailuri din nuci de cocos pe plaje cu nisip fin si alb( se vede ca vreau plec si eu in vacanta!). Pauza, neplanificata si nedorita de mine mi-a fost data de furnizorul meu de internet. Nici nu stiu daca ar trebui sa ii spun numele sau nu…in fine, este aceeasi companie care ofera si servicii de telefonie fixa si cred ca este cea mai veche de pe piata. Probabil cei de acolo au simtit ca in perioada asta am nevoie de internet extrem de mult si s-au gandit sa-mi faca o “bucurie”  si anume sa ma priveze de accesul la internt pentru  o saptamana.

Toata problema a inceput acum un an si jumatate cand am fost sunati de catre un operator care ne-a propus o viteza mai mare la internet fara ca acest fapt sa mareasca suma lunara de plata. Desigur ca am fost de acord  si odata cu acest acord au inceput si necazurile. Cei de la companie nu au avut suficienta “inspiratie” ca sa nu ii zic altfel (incepe tot cu “i” si se termina cu “nteligenta”) cat sa verifice inainte de a propune daca o anumita zona si cablurile din acea zona suporta o anumita viteza. Si uite asa ne-am trezit ca zi de zi ne pica netul. Asta pana cand, dupa multe echipe trimise acasa s-au prins ca problema nu e de la modemul meu pe care l-au tot schimbat ci ca viteza trebuie micsorata. Zis si facut …pana saptamana trecuta cand iar a inceput sa pice . Am sunat la ei si am tot sunat , in cateva zile echipa iar a fost trimisa, modemul a fost din nou testat. Ce credeti ca era? Din nou viteza, care nu stiu cum, s-a marit; singura , ca pareri nu au fost cerute, au actionat de capul lor.

Cireasa de pe tort urmeaza: ca sa fie miscorata, din nou, aveau nevoie de 5 zile. Nu sunt specialista, dar cand am auzit “5” mi s-a ridicat parul pe mine, fiind convinsa ca se poate mai repede. Din greseala s-a intamplat sa platim factura cu 2 zile intarziere , timp in care am primit mesaje cum ca daca nu platim nu mai putem beneficia de serviciile lor. Dupa 2 zile, repet, iar ei aveau nevoie de 5, in conditiile in care vina era exclusiv a lor. Ei bine nu, nu aveam atat de mult timp, asa ca dupa alte telefoane date internetul a revenit in 2 zile .

Asta a fost cel mai deranjat din toata experienta: modul in care trateaza compania respectiva clientul. Adica pentru ei toata indulgenta si timpul din lume iar pentru mine nu. In plus am avut ocazia sa vorbesc cu operatori de la Vodafone sau Orange si zau ca oamnenii aia mi s-au parut niste bomboane la telefon , iar eu nu stiam cum sa le mai multumesc. Cei de la compania despre care vorbesc sunt niste acrituri.

Una peste alta, dupa o saptamana neplacuta am revenit 🙂 Lucrurile vor reveni la normal pe blog cat despre internet…momentan caut un alt furnizor. Asta este, piata ofera multe alternative, iar firmele care nu sunt serioase si care nu isi respecta clientii in final ajung sa ii piarda.

Eu fata de voi in cer scuze pentru absenta si sper sa ne citim in continuare cu drag si spor . Mi-ati lipsit!

 

Va pup:*

 

Advertisements

3 thoughts on “Explicatii, scuze si despre seriozitate

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s