Review lotiune autobronzanta Alverde

Buna dimineata cu soare, fetelor!

A trecut deja jumatate din vara iar eu inca nu am reusit sa ajung nici macar pana la o piscina unde sa ma bucur un pic de soare si de apa, de mare nici nu mai zic, nu de alta , dar pana sa ajung acolo mai am de asteptat cam 3 saptamani. Asadar , bronzul meu este” admirabil, dar lipseste cu desavarsire” ,  in ciuda faptului ca am mers un pic si la solar . Ce nu incercasem eu pentru a avea o culoare placuta a fost autobronzantul , asa ca am decis sa ii dau o sansa. Alegerea celui de la Alverde nu a fost greu: imi facuse deja cu ochiul in DM, dar cand am mai citit si pareri bune despre el am zis ca al meu e.

20130726_091939

Desi din cate am citit eu fetele au fost incantate de mirosul lui , mie nu mi-a placut absolut deloc , nici in sticla nici aplicat pe pielea mea. Nu va pot spune de ce , pur si simplu ma deranja , dar acest aspect este subiectiv.

L-am aplicat 2 zile consecutiv , aam facut o pauza de o zi, dupa care l-am aplicat din nou. Pielea mea avea intr-adevar o culoare dementiala : un maroniu inchis, fara tente de portocaliu si fara pete . Tot auzeam povesti cum ca trebuie avuta mare grija cu autobronzantele pentru ca rezultatul poate fi neuniform, dar nu s-a pus problema la aceasta lotiune. Faptul ca este lichida o face sa se intinda foarte usor pe piele si rapid, astfel incat noi sa nu fim nevoite sa stam prea mult cu ea pe palme.  Apropo de palme, trebuie sa stiti, in cazul in care nu ati mai folosit astfel de produse ca imeiat dupa ce ati aplicat lotiunea pe corp trebuie sa va spalati mainile, altfel riscati ca ele sa fie mult mai inchise la culoare decat restul corpului.

Ce m-a dezamagit insa la aceasta lotiune a fost faptul ca fara sa o reaplic nu a rezistat pe piele mai mult de 3 zile. Dupa aceste trei zile in care am facut o pauza, deja incepea sa se curete din diferite locuri intr-un mod destul de inestetic. De fapt, atat de inestetic incat am ajuns sa ma frec foarte bine cu buretele ca sa o curat cu totul de pe maini . Mi-ar fi placut sa vad ca rezista mai mult …poate o saptamana , pentru ca nu avem timp in fiecare zi sa o reaplicam si cred ca nici nu asa se procedeaza.

Dupa aproximativ 10 aplicari continutul sticlutei a scazut sub jumatate.

Un aspect ce merita scos in evidenta este lista de ingrediente , destre care ei spun asa:” Substantele folosite provin din culturi biologice controlate. Nu contine substante pe baza de minerale.”. Cu alte cuvinte , este un produs Vegan , ce contine ingreiente care in mod normal nu pot face rau pielii.

Gasiti aceasta lotiune in DM, la pretul de 22 lei.

In concluzie, eu il recomand , in conditiile in care sunteti dispuse sa il aplicati constant, cu pauze de o zi, maxim doua, pentru a evita curatarea lui in mod inestetic.

Voi ce alte autobronzante ati folosit si cum vi s-au parut?

 

 

7 thoughts on “Review lotiune autobronzanta Alverde

  1. Eu am reusit sa ma aleg cu o dunga mai alba la a doua aplicare. :)) Dar nu l-am aplicat de vreo 4 zile si nu vad sa se curete inestetic [l-am folosit doar pe picioare, abia in weekend imi voi pune iubitul la treaba, nu ma pot face singura pe spate :))].
    Mie imi place mirosul, desi nu e tocmai delicat. 🙂
    Pupici

  2. Pingback: Raspunsuri la raspunsuri | blogulpandorei

Leave a Reply

