Din nou Bucuresti + premii

Bunaaa!

Aseara m-am intors din micuta mea escapada de 3 zile la Sighisoara , despre care va voi vorbi maine mai pe larg. Pana atunci va spun doar ca a fost mi-nu-nat.

De cum am ajuns ma si astepta o surpriza: avizul postal asteptat prin care eram anuntata ca pot merge la posta sa ridic primiul castigat pe blogul Clarrei. Acum ceva timp m-am inscris la cateva concursuri si se pare ca am avut o perioada norocoasa, nu de alta, dar acum aproximativ 2 saptamani am mai ridicat un colet , cu un premiu castigat la un concurs organizat de Ana si Lucia.

Motivul pentru care nu am prezentat inca premiul este ca am asteptat sa ajunga ambele. Asfel am ajuns la acesta postare in care imi impart cu voi bucuria pe care o am la primirea unor premii atat de dragute si despre care sunt convinsa ca vin din inima.

Inainte de poze tin sa le multumesc din nou tuturor fetelor si sa le garantez ca sunt extrem de incantata de tot ce am primit.

Asadar, fara alte introduceri si in ordine cronologica:

20130802_222716

De la Ana si Lucia am castigat:

  • o masca de par Pantene (care miroase divin)
  • o bratara maro cu pietricica roz pe care deja am purtat-o de cateva ori
  • o pereche de cercei “paun” (cel mai asteptat premiu) . Desi ii ador nu am avut inca ocazia sa ii port.

 

 

20130802_222854

La concursul Clarrei am fost fericita castigatoare a unor produse Lush :

  • un ruj roz natural ” A conduce”
  • o sare de baie vegan “Fresh Space Girl”  cu gref

 

Per total am avut o zi obositoare  deoarece am fost ocupata cu despachetatul, cu drumul pana la posta, am trecut pe la fetele pe care le urmaresc si am mai citit din postarile cu care ramasesem in urma. Pentru maine va pregatesc postarea despre Sighisoara , duminica avem momentul de liniste si relaxare, iar luni…luni plec din nou.

Curioase unde? O sa aflati duminica.

Pana una alta eu va pup si va doresc o noapte linistita :*

 

One thought on “Din nou Bucuresti + premii

Leave a Reply

