Birthday wishlist

Cu surle si trambite (exagerez si eu) va anunt ca a venit si ziua subsemnatei 🙂

tumblr_mps0qgcLLU1r2g3b7o1_500

 

SURSA

7 august-da, sunt leu. Cam asa se sustin nevoia mea permanenta de a atrage atentia de a-mi fi recunoscute meritele, inclinatia spre nou si aventura dar si generozitatea si creativitatea. Nu ma vad de nicio culoare nacuta sub un alt semn zodiacal.

De-a lungul lunilor tot citeam postari cu wishlisturi si ma gandeam ca pana la ziua mea mai este ataaaaat de mult, asa ca nu mi-am pus decat acum problema unui wishlist. Dar acum ca mi-am pus-o, zau ca e placut sa te gandesti ce ti-ar placea sa ai, si sunt permise atat lucrurile necesare cat si micile “mofturi”. Ce sa mai, sa vedem listuta mea 🙂

 

Pentru fata imi doresc, intr-o ordine aleatorie:

  • masca de fata ” Angels on bare skin” de la Lush -pe asta o sa o am cat de curand! Am auzit lucruri bune despre ea, am avut ocazia sa o vad si sa o miros si sunt convinsa ca nu as fi dezamagita.

29-Angels-on-Bare-Skin-resized

SURSA

  • fond de ten L’Oreal Matte Morphose- si de al am citit doar de bine . In plus m-am cam plictisit de BB Creamul meu si as incerca ceva nou.

loreal-mat-morphose-fond-de-ten-1890842

SURSA

  • o paletuta cu farduri de ochi cu tooooate culorile- ehh, asta e un moft, avand in vedere ca eu nu ma folosesc prea mult machiaj cand vine vorba de ochi si in orice caz nu folosesc culori prea stridente.
  • cateva rujuri NYX -pentru ca nu am avut pana si mor de curiozitate sa le testez si eu. Spun cateva deoarece au atta de multe variante de culori si sunt atat de frumoase ca nu ma pot decide.

img

SURSA

 

 

In ceea ce priveste ingrijirea corpului, as cam vrea:

  • exfoliantul “Snap the whip” de la Lush- el a fost laudat de Larisa . Tot ea m-a convins ca il vreau si eu neaparat.

you snap the whip_320

SURSA

  • toate gelurile de dus de la Yves Rocher sa apeleze la mine:)) Daca s-ar putea le-as vrea pe toate, ba chiar cate 2 din variantele mele preferate: cel cu migdale si cel cu cafea.

 

Pentru unghii, desi nu sunt eu o mare artista in zona asta , as avea mai multe doleante :

  • top coatul Seche Vite-pe care toata lumea pare sa il aiba

83005

SURSA

  • un numar considerabil de oje China Glaze si OPI-nu pot pune poze cu toate, ca v-as plictisi , dar va numesc favoritele mele: China Glaze Neon & On & On, China Glaze Budding Romance si OPI Vesper.

 

In categoria “produse pentru par” bate vandtul, eu fiind destul de pretentioaza cand vine vorba de par, asa ca avem un singur produs :

  • masca de par “H’suan Wen Hua” tot de la Lush- despre ea am inteles ca hraneste foarte bine parul.

225x169_cf39832c7c3beb3122086711135011

SURSA

Am tot incercat sa ma gandesc daca am un obiect vestimentar la care ravnesc dar din diserve motive nu mi l-am cumparat si  mi-am dat seama ca nu am asa ceva. Nici lista de mai sus nu este atat de mare pe cat ma asteptam la inceput…

Dar nu-i nimic! Asta inseamna ca imi raman mai multe dorinte cu adevarat importante. Aici pe primul loc este sanatatea mea si nu numai, ci a tuturor, caci fara ea nu ne putem bucura de restul. Apoi imi doresc pace in familie , ca si pana acum, imi doresc zile multe si minunate alaturi de iubitul meu , imi doresc sa am mintea limpede, forta ca sa duc orice sarcina la bun sfarsit , sa ma simt implinita, sa raman la fel de vesela , sa am si un pic de noroc si. Nu in ultimul rand, imi doresc sa am o vara (ce a ami ramas din ea) superba, in care sa ma relaxez si sa imi incarc bateriile complet iar bloguletul meu sa creasca mare-mare.

Profit de ocazie sa va multumesc voua, celor care ma urmariti , pentru ca daca nu ati fi fost voi, eu nu as mai fi avut ce scrie acum.

 

Va pup fetelor si fie ca tot ce imi doresc pentru mine sa vi se implineasca si voua:*

 

 

 

 

 

8 thoughts on “Birthday wishlist

Leave a Reply

