Giveaway time!-INCHIS

Hello, fetele!

Iata ca a sosit timpul sa organizez si eu primul meu giveaway. Trebuie sa fiu sincera cu voi si sa va spun ca am emotii destul de mari, dar pana la urma sunt convinsa ca va iesi treaba buna.

Faptul ca organizez acest concurs acum nu este intamplator: acum cateva zile a fost ziua mea e nastere si am considerat potrivit sa ofer si eu ceva, nu doar sa primesc. In plus, este si o ocazie buna prin care sa imi arat recunostinta pentru ca ma urmariti cu drag. Inseamna enorm pentru mine orice vizualizare, orice comentariu, orice like la pagina de facebook, mai ales ca blogul meu este inca unul micut.

Dar haideti sa va arat produsele pe care vi le-am pregatit personal si care sper sa va placa.

pizap.com13763135822032Am pentru voi :

  • lotiune de corp Glamorous by Farmasi
  • crema de maini si de caorp cu cirese Farmasi (miroase superb!)
  • oja Flormar (din pacate nu a iesit exact nuanta ei in poza-este mai roz decat pare)
  • sapun cu glicerina
  • mini fixativ Wella(ideal pentru luat in vacante)
  • mostra de sampon Head&Shoulders(tot pentru vacanta)

Reguli pentru a putea castiga:

  • sa dati like&share paginii blogului : Blogul Pandorei (o puteti face chiar de pe blog, din partea stanga)
  • sa dati like&share imaginii de concurs pe Facebook : aceasta
  • sa ma urmariti fie prin email , fie pe Bloglovin’ (tot in partea stanga a paginii gasiti 2 cutiute )
  • raspundeti la urmatoarea intrebare: Ce imbunatatiri ati aduce blogului meu, atat in privinta aspectului cat si a postarilor?

Am decis sa pun acesta intrebare pentru ca inca invat si imi doresc ca voi sa fiti multumite atunci cand intrati pe bloguletul meu.

Dupa ce ati indeplinit toate conditiile , va rog sa imi lasati un comentariu in care sa imi scrieti numele cu care ati dat like&share pe Facebook, link-ul de share , emailul cu care ma urmariti si raspunsul la intrebare.

Perioada de desfasurare a concursului este : 12.08.2013-18.08.2013, ora 20:00.

Mi-as fi dorit sa aveti mai mult timp, dar imediat dupa voi pleca la mare.

Castigatoarea, aleasa prin random trebuie sa ma contacteze pana marti,20.08.2013, ora 10:00. Voi anunta castigatoarea intr-o postare separata pe blog, luni, 19.08.2013 pana la ora 10:00. In cazul in care nu voi primi niciun semn de la ea, voi  alege o alta castigatoare,tot prin random. Accept doar inscrieri de la doamne si domnisoare, nu de la barbati si doar de pe teritoriul Romaniei.

Va doresc multa bafta tuturor si va stau la dispozitie pentru orice intrebare.

Pupici :*

96 thoughts on “Giveaway time!-INCHIS

  1. Fb: Crina Ana
    share: https://www.facebook.com/cristina.ionescu.140/posts/157293691131395

    am descoperit recent blogul tau, ce mi se pare mie un pic obositor ca si aspect, e un spatiu prea mare in partea dreapta si stanga – unde nu apare nimic, iar partea unde sunt postarile e prea ingusta. si floricele, petalele de sus ar putea sa apara pe toata pagina, e prea monotona culoarea si prea rece. Din punct de vedere al postarilor, imi plac, sunt clare, au si poze. E placut blogul, si usor de urmarit. si La multi ani, cu o mica intarziere :d

  2. Buna,

    Eu nu as aduce prea multe modificari paginii tale de blog, este unul dragut, poate un pic de culoare nu strica, mai multe articole despre produsele preferate, gen top 10 produse favorite, ori top 10 produse pe care trebuie sa le ai geanta, din aceasta categorie, in rest, numai bine 🙂

Leave a Reply

