Produse terminate

Buna, fetele!

Asa cum am spus inca de la inceput, postarea aceasta, cu produse consumate la mine nu este lunara. De ce?  Pentru ca sunt luni in care sunt cuminte si harnica si consum cu spor si altele in care nici nu as avea ce sa va arat.

Asadar, pentru postarea asta strang la ambalaje goale de aproape 2 luni.  Ca sa nu o mai lungim, trecem direct la poze:)

Ahh, era sa uit sa va spun : de azi voi scrie numele blogului pe poze, pentru ca am auzit ceva povesti urate cu poze “imprumutate” si insusite fara ca sursa sa fie specificata .

pizap.com13763897388591

In materie de produse pentru igiena am terminat urmatoarele:

  • deodorant Cien , despre care nu am scris , dar nici nu am fost extrem de incantata. Nu mi-a placut mirosul si nici nu proteza foarte bine.
  • sapun Cien cu masline . Nu am facut review, pentru ca pana la urma este un sapun normal, dar vi-l arat pentru ca mi-a placut  mult cum miroase. Pentru asta il recomand!
  • gel de dus Yves Rocher cu grepfrut. Ca toate gelurile de dus de la ei si acesta miroase delicios si este potrivit pentru zile calduroase.

 

pizap.com13763899257651

Se vede ca sunt obsedata de celulita, asa ca in incercarea de a scapa de ea, am consumat:

  • gel anticelulitic Elmiplant . Sunt foarte multumita de el si are chiar si un review AICI.
  • crema anticelulitica Yves Rocher. Si de ea sunt multumita. Mentionez ca atunci cand o foloseam mergeam si la sala iar impreuna au dat rezultate bune.
  • gel de dus anticelulitic Balea . Pe acesta il folosesc o data pe saptamana, deoarece peria din varf cu care se face masajul este destul de dura. Per total si de el sunt multumita.

 

pizap.com13763903181091

Pentru fata am folosit cu drag si spor:

  • o multime de dischete demachiante, desi in imagine apare doar o punguta. Nu le-am putut pastra pe toate.
  • demachiant de ochi bifazic Balea. Review AICI.
  • balsam de buze Alverde. Desi nu i-am facut review, va spun ca mi-a placut foarte mult. Eu cand sunt suparata , sau nervoasa , sau plictisita, am tendinta sa imi rod buzele pana la sange. Ei bine, daca aplicam acest balsam pe buze seara, inainte de culcare, a doua zi aratau deja aproape vindecate. In concluzie il recomand din inima.

 

pizap.com13763909748591

Acesta este al doilea parfum pe care reusesc sa il termin in ultima perioada. V-am vorbit despre el in postarea cu parfumuri de AICI.

pizap.com13763911259531

Crema depilatoare de la fermec , de care nu am fost data pe spate. Are si ea un review AICI.

pizap.com13763907083121Nu in ultimul rand, mai am doua produse care desi nu sunt goale merg spre cosul de gunoi, deoarece au expirat. Primul dintre ele este un spray cu canabis ( ! :)) ) pentru indreptarea parului, iar cel de-al doilea este o crema de corp cu vanilie. Pe niciunul nu le-am folosit prea mult.

 

Eh, fetelor, iata ca am ajuns si la sfarsitul acestei postari. Dar stiti ce inseamna asta? Ca va urma, cat de curand si o postare cu produse noi, ca doar nu pot termina ceva fara sa cumpar altceva in schimb.

Ce credeti, am fost harnica?

Va pup :*

 

13 thoughts on “Produse terminate

  1. Harnicuta tare, Maria! mie imi place sa fac postarea aceasta in fiecare luna, asa imi fugaresc lenea de a spune pas anumitor pasi de infrumusetare 😀
    Deodorantul Cien si gelul de dus cu grapegruit ma asteapta si pe mine!

  2. Harnica si consecventa! Bravo, Maria!:)
    Nu am mai luat de ceva timp un deodorant Cien, mie imi pareau ok. La urmatoarea comanda YR (care e bine sa fie cat mai tarziu) imi voi lua si eu acel gel de dus! Te admir pentru faptul ca folosesti lotiunile anticelulititce, la mine expira, le arunc aproape intregi!:(

    Te pup!
    O zi frumoasa!
    Ilda
    Lavender Thoughts

  3. Pingback: “Bunatati” din Grecia si nu numai | blogulpandorei

Leave a Reply

