“Bunatati” din Grecia si nu numai

Hello, hello!

Asa cum spuneam in postarea cu produse consumate exista si cateva achizitii noi . De le bun inceput va spun ca nu tot ce o sa vedeti in postare mi-am cumparat din Grecia, ba chiar mai mult, nu toate sunt cumparate de mine. Oricum, va voi povesti cate ceva despre fiecare si asa o sa aflati ce si cum.

Apropo de Grecia, am vazut ca au fost fete care si-au exprimat dorinta de a va impartasi impresii din calatoria mea acolo, asadar , voi incerca sa scriu si o postare despre aceasta tara, cu toate ca ar fi fooooarte multe de spus.

La inceput am decis sa va arat “bunatatile” al propriu :))

pizap.com13766359034841Imi cer scuze pentru ca poza acesta nu este clara, insa cand mi-am dat eu seama ca a iesit asa, deja dulciurile nu prea mai erau.

pizap.com13766359893901Toate rontzaielile sunt din Grecia, in afara de trufe, pe care le-am luat din Bulgaria.

Nu am desfacut inca rahatul, insa am mancat acolo tot din acesta , cu fistic( evident dupa ce am cumparat cutia!) si nu mi s-a parut cine stie ce. Nuga , in schimb, a fost delicioasa. Ca sa va faceti o idee, pe rahat am dat 2 euro, pe nuga si pe mini-baclava cate 1 euro iar batonul cu susan a fost 2,5 euro.

Caju a fost mai mult un moft si ma gandeam ca sigur il voi manca pe drum. De unde…cutia este si acum nedesfacuta.

Daca imi pare rau de ceva este ca nu am luat mai multe trufe. Stiu, se gasesc si la noi, insa nu am gasit eu inca magazinul in care sa le pot cumpara la punga de jumatate de kg (2,5 euro) sau de un kg.  Cosuletul era plin ochi, dar dupa 2 zile, a ramas ce mai vedeti :)) Mi-am mai luat si o punga cu mix de mini-snickers,  mini-mars, mini-bounty, etc. , dar alea ca nu au mai apucat sa fie pozate.

pizap.com13766362292961V-am mai spus ca iubesc magnetii si ca am frigiderul plin? Ei bine, va spun acum. Pe cel din dreapta l-am cumparat eu, insa acum, ajunsa acasa mi se pare destul de uratel. Pe cel din stanga l-am primit pentru ca era ziua mea si tocmai pentru ca eu am ales sa nu merg la Cap Sounion.

pizap.com13766360583751Ohh, da! Ador parfumul asta . Nu s-a lansat de mult timp, mai exact prin aprilie .  Este destul de greut , elegant, de seara. L-am cumparat dintr-un free shop din Grecia si am dat pe el 70 euro-mai putin decat in Sephora, mai mult decat pe Strawberry.  Nu pot sa nu ma intreb cum de pot avea preturi atat de mici pe acel site. Cred ca in sufletul meu inca exista o urma de indoiala in legatura cu produsele de pe Strawberry, adica nu sunt convinsa ca sunt originale.

pizap.com13766361182341Dupa cum probabil ati observat, eu nu postez machiaje. Sunt sincera si recunosc : nu sunt prea buna la machiaj, in general ma rezum la ceva destul de usor, fara mari opere de arta. Tocmai de aceea nu am simtit inca nevoia sa investec in pensule scumpe.  Pe cele 2 din imagine ( una de fond de ten si cealalta de pudra) alaturi de buretei le-am luat dintr-un mall din Atena si au costat impreuna 11 euro.

Rimelul l-am primit de la iubitul meu, care stia ca imi place si ca am nevoie de unul nou.

Cat despre oja, ce sa va mai spun, o stim deja toate. Nu se putea sa nu am si eu una , asa ca mi-am luat numarul 110, de la metrou, unde a costat 18 lei. Imi place, dar nu sunt fascinata de ea. Pentru cine nu o stie , daca doriti v-o pot arata intr-un NOTD.

pizap.com13766361702811Din nou ceva de la Lush . Ce pot sa spun, imi plac mult de tot produsele lor . Acesta este un baton pentru scalpul cu matreata.  Atat va spun momentan , pentru ca vreau sa va vorbesc mai pe larg despre el.

pizap.com13766389043281Din DM (iar! :)) ) mi-am luat o masca de tip peel-off, pe care deja am incercat-o. Si despre ea vreau sa va vorbesc. Mi-am mai luat si o ceara de par, mai mult de curiozitate, tocmai de aceea am ales una ieftina, la 5-6 lei, de la marca lor .

pizap.com13766389625311Pentru plaja mi-am luat atat ulei cat si creme. De la Nivea aleg in general sa imi cumpar crema de plaja. Anul acesta am ales SPF 50 pentru corp si o crema cu SPF 30, speciala pentru fata. Ambele ajuta la o bronzare mai rapida. Uleiul nu are deloc SPF, de aceea il voi folosi mai mult pe cioare si pana la ora 10 diminineata , sau dupa ora 16. Preturile sunt de aprox.25 lei crema de la nivea pentru corp si 17 lei uleiul.

pizap.com13766390348121In materie de zorzoane, asta este tot ce s-a lipit e mine in Grecia : 2 bratari de picior din ate si un lant. Impreuna au costat 4 euro.

pizap.com13766363654681
pizap.com13766362894211
pizap.com13766364195311La final am lasat incaltamintea, dupa cum vedeti. Primele 2 perechi, adica baschetii si sandalele argintii au fost luate din Grecia.

Am gasit conversii la reducere si am dat doar 44 euro pe ei . Cu toate ca imi doream sa fie albi, nu am gasit marimea mea, asadar m-am reorientat spre o alta culoare vesela, de vara.

Sandalele le-am luat din drum spre Meteora si sunt din piele. pretul era de 22 euro, dar am negociat la 20.

Pe cea de-a doua pereche de sandale, daca le pot spune asa, avand in vedere ca sunt din plastic am luat-o zilele trecute din mall , din Bucuresti. La 18 lei cat au costat si la materialul din care sunt facute, mi se par numai bune de mers spre plaja cu ele, cat tot urmeaza sa plec la mare.

Ce v-a facut cel mai mult cu ochiul din tot ce v-am aratat?

Pupici :*

LATER EDIT: Nu stiu cum, uitasem initial 3 poze, dar apoi am revenit si le-am adaugat. Imi cer scuze, asa sunt eu, ametita.

17 thoughts on ““Bunatati” din Grecia si nu numai

  1. Si eu am parfumul de la Guerlain….care e deosebit.
    L-am cumparat din Kendra cu 260 de lei 🙂 acum o luna 🙂
    Bunatatile arata delicios :*
    Incaltamintea iarasi e draguta.
    Sa papi cu pofta , sa te bucuri de parfum cu drag si sa porti incaltarile sanatoasa.
    Pupicei.

    • Sincera sa fiu, mie nu imi place tzatziki. Nu il mananc cu drag si pofta nici aici , nici la mama lui , acolo. Cat despre oja, e frumoasa , dar in sticluta :))

      Pupici,
      Maria:*

  2. Uff, ce te invidiez pentru dulciuri :))
    Eu sunt la “dezdulciurit” pentru ca m-a durut burta de cateva zile pentru ca am facut un mic abuz intr-o seara…
    Si eu plec la mare miercuri si abia astept!Nu mi-am luat decat o pereche de sandalute dar in rest mai nimic ..abia astept sa dau iama in tarabele cu magneti pentru frigider :))
    Te pup dulce!

    • Ehhh, vezi ce patesti daca daca nu esti cuminte si faci abuzuri? Eu inca mai am din ele cate ceva , dar de cateva zile iar sunt un pic la restrictii pt ca plec la mare.

      Pupici,
      Maria:*

  3. Mi-ai incantat privirile cu toate bunatatile astea 🙂 Sa te bucuri de toate achizitiile si sa le folosesti cu placere!
    Mi-au facut cu ochiul dulciurile, parfumul si sandalele argintii. Astea sunt mai pe gustul meu, sa zic 🙂

  4. Pingback: Tara zeilor-Grecia (1) | blogulpandorei

Leave a Reply

