Castigatoare giveaway

Bunaaa!

Sunt atat de fericita, de parca eu am castigat:))

Stiu ca initial am spus ca voi anunta castigatoarea maine, dar daca tot am terminat mai repede decat credeam cu lista, am zis sa nu va mai tin in suspans.

Asadar, castigatoarea esteeeeeeee:

randomuntitled

Felicitari, Irina Andreea!!!

Pana marti, la ora 10:00 ai timp sa ma contactezi, fie pe facebook, fie pe email , la adresa blogul_pandorei@yahoo.com, pentru a-mi da datele tale.

Pentru celelalte fete, imi pare rau, dar nu putem avea decat o castigatoare.

Va multumesc tuturor celor care v-ati inscris si in special fetelor care au respectat regulile in totalitate, pentru ca va marturisesc ca am eliminat o multime de fete, desi imi parea rau.

Va pup :*

8 thoughts on “Castigatoare giveaway

Leave a Reply

