Inspirational Sunday (7)

Buna dimineata de duminica!

Zilele astea sunt atat de aglomerata, atat in plan personal, cat si in ceea ce priveste blogul. Miercuri voi placa din nou, de data aceasta la mare fiind, deci, cea mai asteptata plecare a verii. Pentru ca voi lipsi o saptamana pregatesc cateva postari programate care sper din inima sa merga. Spun asta pentru ca am programat postarea de ieri, despre matreata si nu a mers;pana la urma am postat-o eu, obligat-fortat.

Imi plac sunetele marii si felul in care ea reflecta cerul.Culorile care tremura pe suprafata ei sunt inimaginabile.Acestea , combinate cu culoarea apei peste nisipul alb , ma surprind de fiecare data.

John Dyer (poet si pictor din Tara Galilor)

SURSA

800px-Turner,_J._M._W._-_The_Fighting_Téméraire_tugged_to_her_last_Berth_to_be_brokenPictura de William Turner (daca apreciati arta, in special pictura si daca iubiti marea, la Turner gasiti doar picturi ce infatiseaza si apa)

SURSA

4 thoughts on “Inspirational Sunday (7)

    • Ce pot sa zic , Claudia, am fost foarte cuminte :)) O sa fac mult, multe, multe. Pe cine mint…nu o sa fac eu, o sa faca iubitul meu :))

      Pupici,
      Maria:*

Leave a Reply

