Raspunsuri la raspunsuri

Buna!

Ieri am tras chiulul de pa blog, recunosc. Asta pentru ca iar fac o gentuta din pagini de revista(cu ocazia asta va si anunt ca nu am putut face tutorial) dar a trebuit sa merg si pana in DM , de unde mi-am luat inca o lotiune autobronzanta de la Alverde dar si la posta, pentru a expedia coletul castigatoarei de la giveaway.

Totul e pe redepe inainte pentru ca maine plec asa cum am spus, la mare.

Dar sa vedem despre ce este de fapt postarea de azi. Una dintre regulile de la giveaway presupunea sa raspundeti la intrebarea :”Ce imbunatatiri ati aduce blogului meu, atat in privinta aspectului cat si a postarilor?” . Sa nu credeti ca am uitat de ea sau ca nu am citit ce ati scris, doar pentru ca nu am raspuns pe loc fiecareia dintre voi. Iata ca acum a venit timpul sa discut raspunsurile voastre.

AIn general am observat ca s-au cerut cu precadere 2 lucruri:

  • mai multe poze- promit ca se rezolva acest aspect . Uneori sunt postari la care nici nu ai ce poze sa pui, dar ma voi cand mai mult si sper sa fiu lovita de inspiratie. Cat despre pozele din excursii, voi pune si din acelea, cu toate  ca marturisesc ca sa scrii despre orase, locuri , obiective turistice este destul de greu.
  • schimbarea imaginii de fundal-ceea ce implica schimbarea temei cu totul. Cand ma voi intoarca ma voi ocupa de chestiunea acestea, mai ales ca si pe mine ma batea gandul. Nu am umblat cine stie ce la aspectul blogului pentru ca nu prea le am cu tehnologia, dar imi voi pune eu iubitul la treaba. Sunt si eu constienta ca nu doar continutul, ci si prezentarea conteaza. Si da, pentru cine mi-a spus, voi incerca sa pun toate categoriile si etichetele pe partea dreapta a ecranului.

In rest mi-au fost cerute machiaje si coafuri. Eu nu ma ascund dupa deget si va spun ca nu sunt maestra nici la una nici la cealalta, dar sper ca in timp sa ma perfectionez. OOTD-uri as face, dar parca nu am curaj. Ideea cu topuri este chiar buna si o sa ma gandesc cum sa o inadrez in blog.

Asadar , fetele, sper ca dupa aceasta saptamana sa vin cu forte proaspete, idei frumoase si multa inspiratie.

Mai sper si ca postarile programate sa imi mearga(mai fac un test cu aceasta). In caz contrar, imi cer scuze de pe acum.

Va pup si nu uitati sa fiti frumoase cat lipsesc :*

keep-calm-and-go-to-the-sea-11SURSA

12 thoughts on “Raspunsuri la raspunsuri

    • Abia acum apuc sa raspund comentariilor mai vechi, dar mai bine mai tarziu decat niciodata .
      Iti multumesc, Ilda, chiar am avut zile insorite si la propriu si la figurat, atorita companiei placute.

      Pupici,
      Maria:*

Leave a Reply

