Review crema depilatoare Veet

Buna, buna!

Daca va amintiti , va vorbeam acum ceva timp despre prima crema depilatoare pe care am folosit-o, cea de la Farmec(puteti citi review-ul aici). Va spuneam la vremea respectiva ca eu sunt adepta epilarii cu ceara calda, dar pentru a evita orice urma de durere am fost tentata sa incerc si metoda cu crema. Pentru ca nu am fost incantata de mirosul si eficienta celei de la Farmec iar unele dintre voi mi-au recomandat Veet, am zis sa ii dau si ei o sansa.

Asa ca am luat  de pe raft fara sa stau pe ganduri singura varianta disponibila : crema pentru piele normala cu lapte de lotus si iasomie.

pizap.com13778460973751

 

Pe cutie am gasit instructiunile de folosire in limba romana, la fel si precautiile. In plus exista si niste desene explicative dar sunt destul de ciudatele. In interiorul cutiei, alaturi de tubul de crema avem inclusa si o spatula din plastic cu care intindem si mai apoi indepartam parul. Faptul ca spatula este inclusa m-a incantat ; asa ar fi normal la toate cremele, cred eu.

pizap.com13778463515461

 

Ce ne spun ei: ” Actioneaza chiar si pe firul de par scurt.

Perfect! -mi-am spus in sinea mea, caci ale mele fire de par abia crescusera. Fara alte emotii sau ezitari am inceput sa aplic crema, exact asa cum citisem in instructiunile de pe cutie: in strat destul de gros , cu partea curbata a spatulei. Imediat am realizat insa ca ar fi mai eficient sa o aplic pur si simplu cu degetele.

Pe cat posibil am incercat sa respect intervalul de 3-6 minute in care trebuia sa las crema sa actioneze. Ca sa fiu undeva la mijloc si sa fiu sigura ca nu va mai ramane par am stat cu crema pe piele cam 5 minute. Apoi cu marginea spatulei am inceput sa curat crema in sensul invers cresterii firelor de par. Marturisesc ca nu ma asteptam, dar nu mai ramanea nici urma de fir de par si nici pielea nu ma ustura. Am fost extrem de entuziasmata!

Dupa ce am terminat de indepartat toata crema , m-am tot mirat de rezultatele foarte bune, m-am clatit cu apa calduta ( nu fierbinte!), am tamponat cu un prosop iar mai apoi am masat crema cu un pic de crema de galbenele. Am folosit crema de galbenele nu pentru ca simteam discomfort ci pentru ca este hidratanta.

Am remarcat faptul ca parul nu a crescut la fel de repede ca dupa lama si nici la fel de aspru. O noua bila alba pentru Veet.

Cat despre miros vreau sa va spun ca mi s-a parut aproape insesizabil. Eu ma asteptam sa fiu iar nevoita sa stau cu mana la nas pe parcursul epilarii, dar nu a fost cazul.

Desi eu nu am facut asta , recunosc, voua , fetelor va recomand sa incercati crema pe o portiune mica si doar daca nu apar iritatii pe parcursul a 24 de ore sa o aplicati pe zone mari. Mai este important si faptul ca zonele de aplicare recomandate sunt urmatoarele:” picioare, maini, axile, zona inghinala“.

Pe lista de ingrediente am remarcat alcoolul si parfumul ca si componente nu tocmai benefice.

pizap.com13778465140151

Am cumparat crema din DM, la pretul de aproximativ 20 de lei/100 ml. Din cate am vazut era cea mai scumpa, insa la ce rezultate am avut nu ma mira.

Daca folositi epilarea cu crema si nu ati incercat pana acum Veet, poate din cauza pretului, eu v-o recomand din inima, atat prin prisma faptului ca indeparteaza bine firele de par, ca nu provoaca usturimi dar si pentru absenta mirosului neplacut.

 

Voi ce parere aveti despre acesta crema depilatoare, in cazul in care ati folosit-o? Pupici :*

 

6 thoughts on “Review crema depilatoare Veet

    • Exact, mai bine dai un ban si stii ca nu mai ai probleme. Asta este valabil pentru tot si este un motto destul de sanatos dupa care sa ne ghidam.

      Pupici,
      Maria:*

Leave a Reply

