Favoritele lunii august (2013)

Hello!

Azi fac pentru prima data o postare de tipul acesta, inspirata fiind de alte fete. Nu pot spune de ce am ocolit pana acum postarea, mai ales ca imi place sa o citesc pe alte bloguri.

In fine, imediat ce mi-am spus ca imi voi prezenta si eu favoritele am inceput sa imi fac o lista mintala cu produsele pe care le-am folosit cel mai des in august. Spre surprinderea mea a fost mai usor si mai rapid decat credeam.

Iata ce se afla pe listuta mea:

pizap.com13779339090461

Nu sunt foarte multe produse si mai ales nu de make-up pentru ca si eu, la fel ca multe dintre voi prefer sa nu imi incarc pielea pe timpul verii . In plus am si fost plecata in vacanta destul de mult si nu mi-am putut lua cu mine tot arsenalul de creme si lotiuni.

La capitolul igiena am folosit :

pizap.com13779341341871

  • parfumul Ange ou Demon de la Givenchy. V-am mai vorbit despre el(aici): este destul de greu, dar cum astea sunt parfumurile care imi plac nu am avut probleme in a-l folosi nici macar in zilele calduroase.
  • deodorant  Garnier. In sfarsit cred ca mi-am gasit favoritul in materie de anti-perspirante: miroase bine si ofera o protectie ridicata. Va urma si un review.
  • gel de dus cu vanilie de la Yves Rocher. Imi place destul de mult dar tot nu le-a depasit pe favoritele mele: cel cu cafea si cel cu migdale.
  • sampon Head&Shoulders anti-matreata si baton anti-matreata de la Lush. Le-am scris la aceeasi bulina pentru ca le-am folosit impreuna pentru a scapa de suparatoarea problema cu scalpul pe care o aveam. V-am povestit in detaliu aici.

Pentru ca am fost la mare nu aveau cum sa lipseasca si produsele de protectie solara.

pizap.com13779342470931

  •  ulei bronzant Elmiplant. Marturisesc ca nu avea deloc factor de protectie motic pentru care l-am folosit doar dimineata devreme si seara. Si-a facut bine treaba si m-a ajutat sa dobandesc un bronz frumos si maroniu.
  • crema de protectie cu SPF 50 de la Nivea. Este crema pe care eu o folosesc de mai multi ani, tocmai pentru ca intensifica bronzul fara a avea autobronzant. Anul acesta este prima data cand aleg varianta cu SPF 50, pana acum ma multumeam cu 30.
  • crema de fata cu SPF 30 de la Nivea. Este important sa nu folosim aceeasi crema pe care o folosim pe corp si pe fata, pentru ca pielea nu este la fel.  Tenul are nevoie de o atentie sporita!
  • crema pentru buze cu SPF 50 de la Lilien (Kaufland).

Nu il ultimul rand , am folosit si 2 produse de make-up.

pizap.com13779343666711

  •  blush Guerlain . Il ador pur si simplu . V-am vorbit despre el aici.
  • rimelul Sexy Pulp de la Yves Rocher. Si lui trebuie sa ii fac review pentru ca sunt extrem de incantata de el.

Dupa cum vedeti lipsesc cremele hidratante, dar asta nu inseamna ca nu le-am folosit, mai ales dupa plaja. Am ales sa nu le pozez pentru ca spre deosebire de cele de mai sus nu au fost folosite chiar atat de intens.

Cat despre oje, recunosc ca in ultimul timp m-am multumit doar cu un lac transparent cu calciu. Daaaar, am pe vine o surpriza haioasa asa ca stati pe-aproape.

Sunt curioasa sa citesc care este produsul de care ati abuzat voi in luna august.

Pupici :*

 

 

 

 

16 thoughts on “Favoritele lunii august (2013)

    • Nu am folosit inca niciun CC Cream, desi ma tenteaza. O sa imi cumpar si eu unul, probabil spre primavara, pentru ca acum planuiesc sa imi iau un FDT de la Lancome.

      Pupici,
      Maria:*

  1. Pingback: NOTD: Say no to autumn! | blogul pandorei

  2. Pingback: REview deodorant action control Garnier | blogul pandorei

Leave a Reply

