NOTD: Say no to autumn!

Buna, buna!

Pomeneam in postarea cu favoritele lunii august (pe care o puteti citi aici) despre o surpiza haioasa in ceea ce priveste ojele si manichiura. A venit timpul sa dezvalui surpriza, care asa cum probabil banuiti este o manichiura.

Intrebarea este cine a realizat-o? Va las sa o admirati si mai apoi sa va ganditi cine ar putea fi artistul .

pizap.com13781499904681

:)) Iubitul meu! Cu mult elen si entuziasm si-a ales singur-singurel rosul si albul iar mai apoi a trecut la treaba. Dupa ce mi-a mazgalit fiecare unghie, revenind cu pensula prin locurile deja colorate si facand astfel cute a adaugat si detaliul : o dunga alba cat cele de la trecerea de pietoni :))

A fost haios sa il vad cum se straduia ca manichiura mea sa iasa cat mai bine.

Acum, gluma-i gluma, dar am si eu ceva sa va arat. Ceva facut de mine, cu toate ca nu m-as putea ridica la nivelul capodoperei de mai sus.

pizap.com13781500808591

 

Am folosit o oja de la Flormar Supershine nr.28 pe care abia mi-am cumparat-o si bilute multicolore pe care desi le am e mai mult de o luna inca nu le folosisem.

Culoarea face un pic nota discordanta cu anotimpul, tocmai de aici si titlul postarii. Cu toate acestea s-a potrivit azi, pentru ca in Bucuresti am avut parte de o zi insorita si calduta.

pizap.com13781501688121

Si inca o ultima poza…

pizap.com13781502472031

Apropo, aceasta este cea de-a doua gentuta pe care mi-o confectionez . Din fericire, spre deosebire de prima (v-am aratat-o aici) este chiar purtabila.

Multe ati cerut un tutorial dorinta pe care desi am incercat sa v-o implinesc nu am reusit. Mi-am dat seama ca din poze nu aveti cum sa intelegeti corect , asa ca tot ce pot face este sa va dau link-ul catre clipul din care am invatat si eu si sa va raspund in cazul in care incercati sa faceti si voi un plic si intampinati dificultati.

 

Pupici :*

 

 

 

12 thoughts on “NOTD: Say no to autumn!

  1. :))) si iubitul meu a avut o tentativa sa mi faca unghiile :)) tot la fel de genial au iesit si ale mele .
    a2a manichiura imi place mult ❤ de cand tot zic ca-ncerc si eu caviar…ppff

  2. Unghiile ar trebui sa ti le faci doar singura, ies muuult mai frumos 🙂
    Despre gentuta, doar cuvinte de lauda. Felicitari!!!!! Ti-a iesit superb! Cred ca ma apuc si eu sa impletesc hartii, e tare distractiv :))))))

  3. Iubitul tau este un artist in devenire. Sa stii ca arata acceptabil unghiile date de el cu oja. Am vazut manichiuri realizate de fete, care nu aratau deloc ok. Perlutele arata asa frumos pe unghie, insa le evit… Gentuta este foarte frumoasa.

Leave a Reply

