Review crema de maini cu arnica Yves Rocher

Hey! 😀

Mereu am considerat important ca mainile femeilor sa arate bine. Consider ca ele, alaturi de zambet sunt precum o carte de vizita: in momentul cand facem cunostinta cu cineva este frumos sa ii intindem persoanei o mana ingrijita si sa afisam un zambet larg.

In ceea ce priveste mainile trebuie sa tinem minte ca nu totul se rezuma la unghii impecabil ojate ci ca si pielea conteaza! Pielea mainilor, spre deosebire de cea de pe restul corpului are nevoie de o atentie deosebita, fiind expusa mult mai mult. Cu mainile putem atinge locuri nu tocmai curate, cu mainile spalam vasele si toate stim efectele nocive ale detergentului asupra lor si tot pe ele le spalam de multe ori pe zi. Toate acestea pot duce la deshidratarea pielii care se traduce printr-un aspect neplacut si asprime la atingere.

Daca pana acum nu foloseati crema de maini sper ca v-am convins sa adoptati acesti obicei.

Nu incercasem pana acum nicio crema de maini de la Yves Rocher, avand deja o favorita , de la Farmec(review aici). Probabil ca nici nu as fi ajuns sa folosesc prea curand, daca nu as fi castigat acesta crema, 2 in 1 pentru infrumusetarea mainilor si a unghiilor la un giveaway.

pizap.com13782034584211

Inca de cand am desfacut-o si am mirosit-o mi-am dat seama ca vom fi prietene bune. Miroase ca un camp de flori salbatice , miros care persista si pe maini o perioada lunga. Mi se pare ca are genul acela de miros care nu are cum sa deranjeze nasul nimanui.

Dar nu prin miros se face remarcata aceasta crema. Ingredientele sunt cele care o scot din anonimat: contine arnica bio, extract de trandafiri si nu are nici urma de parabeni in ea.

Arnica este cunoscuta pentru efectele sale antiseptice, antioxidante, pentru ca trateaza cicatricile si vanataile si imbanatateste circulatie sangvina.

Extractul de trandafir este o sursa de vitamine pentru piele, este emolient si confera elasticitate pielii.

pizap.com13782033656091

Citind ,remarcam ca promite sa ofere ” efect de netezire si aspect sublim“. Acum, dupa mai mult de o luna de folosire zilnice pot spune cu mana pe inima ca promisiunile sunt realiste si ca intr-adevar mainile arata si se simt excelent: sunt catifelate, pielea din jurul unghiei nu mai este uscata si parca au capatat si stralucire, pare o piele sanatoasa. Asadar, la capitulul hidratare si hranire a pielii ar avea de la mine nota 10.

Recunosc ca am si zile in care o aplic de mai multe ori si asta pentru ca intra destul de rapid in piele, fara sa fie nevoie sa depun efort. Datorita faptului ca aceasta crema nu lasa o pelicula grasa la suprafata pielii, pot aplica o cantitate mai maricica, asa cum imi place mie.

pizap.com13782035854371

 

Crema este disponibila la pretul de 22 de lei, pentru 75 de ml. Din punctul meu de vedere este un pret rezonabil avand in vedere efectele dar si faptul ca se consuma destul de greu. Asa cum am spus o folosesc de mai mult de o luna zilnic, iar in unele zile am aplicat-o chiar si de 3 ori iar tubul este abia la jumatate.

 

Sunt curioasa daca voi folositi crema de maini-va invit sa imi spuneti in sectiunea de comentarii.

Pupici :*

 

15 thoughts on “Review crema de maini cu arnica Yves Rocher

  1. Si eu am folosit-o mai ales ziua la scoala pentru ca se absorbea repede 🙂 din pacate recent am realizat ca nu stiu pe unde e si imi e ciuda ca am pierdut-o

  2. Pingback: Favoritele lunii septembrie (2013) | blogul pandorei

  3. Multumesc pentru informatii! Foarte utile! Eu folosesc Crema de maini de la Artistry. Face minuni! O recomand cu drag si incredere. Iar daca nu sunteti multumite/multumiti, aveti 90 de zile sa o returnati, chiar daca ati folosit din ea. 🙂

  4. Pingback: Produse consumate (noiembrie 2013) | blogul pandorei

  5. Pingback: Top 10 produse in 2013 | blogul pandorei

Leave a Reply

