Inspirational Sunday (10)

Bune, fetele! 🙂

Azi m-am trezit plina de energie pozitiva, mi-am propus ca azi sa rad mult, sa fiu mai vesela si optimista decat sunt eu de obicei si ce sa mai, sa ma simt bine.

De data aceasta, cred ca de atata voie buna nu m-am putut decide asupra unui singur citat pentru voi, asa ca am doua, la fel de frumoase.

“Multi pierd micile bucurii ale vietii, asteptand marea fericire.”

Pearl S. Buck(romanciera americanca)

“O zi in care nu ai ras , este o zi pierduta.”

Charlie Chaplin (actor de comedie englez-dar cine oare nu il stie? )

pizap.com13786207382181

 

Poza de azi , dupa cum vedeti nu este luata de nicaieri ci vine din inima mea pentru voi. In plus, am vazut in acest buchetel (pentru ca este un aranjament intr-un ghiveci, nu are pamant) ocazia perfecta sa urez tuturor sarbatoritilor zilei La multi ani, o multime de dorinte implinite si un strop de noroc!

Si ca sa continuam sa fim in tema , am si o melodie speciala pentru cititoarele mele care poarta acelasi nume ca mine:

 

3 thoughts on “Inspirational Sunday (10)

Leave a Reply

