Review deodorant action control Garnier

Hello!

In postarea cu favoritele lunii august , pe care o puteti citi aici, va promiteam un review al unei descoperiri pe care am facut-o vara aceasta: deodorantul ACTION CONTROL de la Garnier.

pizap.com13788142972031

Acum ceva timp mai folosisem un deodorant Garnier, insa nu pe acesta. Cum oricum nu mai tineam minte daca mi-a placut sau nu, am zis sa ii dat celui mov, ce promitea protectie sporita, o sansa. Si foarte bine am facut! De ce? Pentru ca sunt deja la al doilea tub si voi continua sa il cumpar.

Dar hai sa va impartasesc si voua de ce…

Cum in magazin tot ce putem face este sa mirosim , mirosul , alaturi de promisiunile frumoase sunt motivele pentru care un anumit deodorant ajunge in cosul nostru. Acesta a fost si cazul acestui antiperspirant .

Mirosul sau este o combinatie intre fresh si usor dulce, exact ce caut eu. In plus, chiar si dupa ore inca il simt, evident, nu la aceeasi intensitate ca la inceput, dar suficient de mult cat sa ma faca sa ma simt mereu proaspata.

Cat despre promisiuni , acestea sunau cam asa: “Eficacitate maxima de la Gernier cu protectie sporita caldura-sport-stres pentru a mentine pielea perfect uscata. Eficacitate de pana la 48 de ore dovedita in conditii extreme. Parfum delicat si de lunga durata.

Am lamurit deja ca la partea cu parfumul s-au tinut de cuvant. In ceea ce priveste protectia am simtit fara doar si poate cum transpiratia este stopata aproape complet. Doar cand am mers pe jos , prin caldura si soare am mai transpirat, insa doar putin-nici nu se punea problema de pete uriase pe bluze. Cu toate acestea, cred ca 48 de ore este un pic cam mult. Adica efectul lui nu ar persista de pe o si pe alta , trecand si prin cateva dusuri.

Trebuie sa va mai spun ca nu am remarcat sa lase urme albe. Nu spun ca nu se poate , dar eu de cate ori am purtat rochite sau tricouri negre nu am avut astfel de probleme. In general ma imbrac cu bluze mai deschise la culoare.

Un alt aspect ce merita toate laudele este faptul ca acest deodorant nu contine alcool. Asadar el poate fi folosit chiar si dupa epilare sau de persoane cu pielea sensibila. Eu l-am folosit imediat dupa ce m-am epilat si nu am simtit nicio usturime.

pizap.com13788145239061

Pe mine m-a ajutat mult in luna august, pe toate caldurile acelea insuportabile. Desi aveam in plan sa imi cumpar un deo de la Bourjois, am renuntat complet la idee si voi ramane fidela descoperirii mele.

Pe acesta l-am cumparat din Kauflant, insa cred ca se gaseste in orice supermarket . Pretul sau este de aproximativ 11 lei/150ml.

Voi ati folosit acest deodorant? Ce parere aveti despre el, daca da?

Pupicei :*

12 thoughts on “Review deodorant action control Garnier

  1. Si eu l-am folosit o perioada lunga de timp, pana am descoperit altul. Am fost foarte multumita de el. Dar apoi, datorita bloggeritelor, mi-am indreptat atentia catre alt deodorant. Mai exact cel de la Cien. Promite aceleasi lucruri ca Garnier si chiar am observat asta, insa difera foarte mult pretul. Cel de la Cien, costa 5 lei in Lidl. 🙂

  2. Pingback: Ce am mai consumat | blogul pandorei

  3. Pingback: Produse consumate (noiembrie 2013) | blogul pandorei

  4. Pingback: Top 10 produse in 2013 | blogul pandorei

  5. Pingback: Produse consumate (ianuarie 2013) | blogul pandorei

  6. Pingback: Produse consumate (mai 2014) | blogul pandorei

  7. Pingback: Review deodorant Maximum Control Garnier | blogul pandorei

  8. Pingback: Produse consumate (august 2014) | blogul pandorei

Leave a Reply

