Cumparaturi si cadouri

Hello, fetele!

In ultima perioada, mai exact in ultimile 3 saptamani am fost fooooarte cuminte asa ca m-am tot cadorisit singura cu cate ceva, dar am si primit unele lucruri in dar. De data aceasta nu mai sunt la putere produsele de make-up sau ingrijire ci mi-am luat si cate ceva pentru sufletul meu.

pizap.com13789647492291Sa va spun ce avem in poza, nu? De la stanga la dreapta:

  • Un unt de corp cu miere , de la iubitul meu. Pe cuvantul meu ca m-am abtinut si este inca neinceput , deoarece doresc sa termin toate lotiunile pe care le mai am incepute, pana vine iarma. In plus, eu asociez mirosul de miere cu perioada Craciunului-inca un motiv sa il pastrez pana atunci.
  • Cleanserul Angels on bare skin, inca un cadou tot de la dragul meu, cu ocazia zilei mele de nume de saptamana trecuta. Va spun doar atat, momentan: imi place mult!
  • Crema hidratanta Elmiplant.
  • Oja corai Sephora. Aceasta a fost parte dintr-un cadou primit de la prietenii mei si ai lui pentru care am pregatit cina.
  • 2 carti din seria Poirot; cu ele am ajuns in total sa am 17 carti din aceasta serie, dar eu la vrau pe toate. Le-am citit in doar cateva zile dupa ce le-am cumparat. Da, chiar si pe aceea cu ultimul caz, desi trebuia sa ma abtin si sa o citesc dupa ce terminam cu toate. Dar deh :))
  • 2 figurine din lemn parfumate din BamBoo, cu miros de capsunici.
  • Set de finelinere din LIDL. Inca o slabiciune de-a mea : pixurile colarate sau in forme ciudate .Uneori nici nu le folosesc de teama sa nu se consume si ajung sa strang o multime :))
  • Magneziu din DM. Pentru ca ma stiu cu o usoara carenta de magneziu, din timp in timp mai fac cate o cura cu el de 10-15 zile.

 

In materie de imbracaminte nu am prea multe de aratat, insa in weekend ajung in Miniprixul din Otopeni si sper sa ma intorc de acolo cu o prada consistenta .

pizap.com13789649204691Bluzita este tot de la iubitul meu si este greceasca. De fapt este ca un fel de ie dar a grecilor. Imi place mult, am tot purtat-o , dar din pacate amandoi o banuim ca ar fi intrat la apa pentru ca oricum de unde era un S , acum e si mai mica. Ce-i drept in latime nu ma deranjeaza, dar parca s-a facut mai scurta si cum eu sunt oricum inalta, trebuie purtata cu pantaloni cu talie inalta.

pizap.com13789650324831Si nu in ultimul rand mi-am luat o pijama. Nu pentru acum, nu va speriati, e pentru la vara. Mi-a placut de cand am vazut-o in catalogul Lidl, mi-a placut inca si mai mult in magazin asa ca am luat-o. Cred ca danteluta mi-a atras atentia din prima. Ca pret a fost in jur de 22 de lei, deci accesibil.

 

 

Voi ce v-ati mai cumparat? Sau asteptati colectiile cu haine calduroase de iarna?

 

 

 

 

15 thoughts on “Cumparaturi si cadouri

  1. cate cadouri si cate lucruri frumoase! 🙂 crema Elmiplant pentru fata o am si eu si chiar imi place, hidrateaza foarte bine tenul meu mixt.:)
    ia greceasca imi place foarte mult, e chiar draguta! si eu sunt moarta dupa pixurile colorate si culori veseleee!!! 🙂
    pijamaua imi place, de acum trebuie sa astepti vara care vine ca sa o poti purta, pentru ca deja incepe friguuul, oricum, e tare draguta!
    sa le folosesti/porti pe toate cu placere!
    ps: mi-ar placea sa stiu cum te numesti, imi va fi mult mai usor sa comentez. pup:*

    • Ma numesc Maria 😀
      Am folosit crema doar de cateva ori, deci mai astept pana sa pot spune ceva espre ea. Toate fetele observ ca sunt date de spate de pixuri colorate :)) De pijama ce sa mai zic-in ziua cand am luat-o ma tot plimbam cu ea prin casa si ma tot uitam in oglina.

      Pupici,
      Maria:*

  2. Sa le folosesti cu drag pe toate! Crema de la Garnier o am si eu, imi place mult. Si eu am un fix cu linere si pixuri, si nu las pe nimeni sa se atinga de ele :))
    Pijamaua e super, azi trag o fuga pana in Lidl sa vad ce gasesc 😀

  3. Sunt curioasă de produsul Lush 🙂 Îi aștept cu nerăbdare recenzia !
    Pijămăluța este frumoasă. Îmi place.
    Și sora mea a cumpărat acele instrumente de scris din Lidl și chiar aseară ne împărțeam culorile.
    Să le folosești cu plăcere !

  4. Pingback: Review cleanser Angels on bare skin -Lush | blogul pandorei

Leave a Reply

