Inspirational Sunday (11)

Buna!

Ce zi frumoasa avem in Bucuresti, aproape ca nu imi vine sa cred ca e toamna, daca nu ar fi desigur dupa frunzele care deja au inceut sa se usuce si sa capete culorile adecvate anotimpului.

Saptamana aceasta am avut parte de tot felul de lucruri frumoase, de la cele mai simple pana la cele care m-au uimit de-a dreptul. In zilele intunecate in care vremea a fost capricioasa m-am uitat la filme, in total 5, lucru care mi-a placut nespus pentru ca nu mai facusem maraton de filme de ceva timp. In zilele cu soare m-am plimbat. Ieri am fost in Ikea si desi am plecat cu sperante mai , m-am intors doar cu o rama foto. Parca de data asta nu mi-a sarit nimic in ochi, nici macar vreo lumanare parfumata. Daca tot am ajuns pana acolo am intrat si in mall de unde mi-am luat o oja Flormar Glitter.  Am ales special sa las la finalul scurtei povestiri cel mai important lucru din saptamana: Kleo a decis ca eu sa fiu una dintre cele 16 fete care sa ii fie alaturi cu ocazia aniversarii paginii ei de facebook si a blogului. Ea a ales atat bloggerite(si cunoscute si la inceput de drum, ca mine) dar si cititoare fidele. Impreuna, o gasca de 17 fete dragute ne vom intalni vinerea viitoare intr-o cafenea unde vom sta la povesti despre….probabil despre de toate. Abia astept!

Sa nu credeti ca am uitat de citat, poza si melodie-nici gand, am vrut doar sa impart cu voi starea mea de bine-va las acum cu ele.

“You’ve gotta dance like there’s nobody watching,

Love like you’ll never be hurt,

Sing like there’s nobody listening,

And live like it’s heaven on earth.”

William W. Purkey(profesor universitar)

u409r32706

Catelul asta parca e definitia fericirii!:))

SURSA FOTO

Va doresc o duminica minunata si va pup cu drag :*

10 thoughts on “Inspirational Sunday (11)

  1. Si eu am cam facut maraton de filme saptamana aceasta, dar sincer, pe o ploaie ca cea de acum de la mine, ce e mai bun de facut?Sub paturica si cu multe dulciuri…iam!asta da rasfat!
    Duminica frumoasa scumpico! :*

  2. Si eu am sa incep cat de curand maratonul serialelor, mai ales ca apar sezoane noi. 😀 Ce nuanta ti-ai luat de la Flormar? Asteptam sa aibe loc intalnirea si apoi sa ne spui impresii 🙂 O duminica frumoasa si tie.

Leave a Reply

