Review cleanser Angels on bare skin -Lush

Buna dimi!

In ultima postare cu ale mele cadouri si cumparaturi (click aici pentru a vedea postarea) v-am prezentat printre altele si cleanserul Angels on bare skin de la Lush, pe care iubitul meu mi l-a facut cadou. Mi-l doream mult pentru ca citisem cateva recomandari dar si pentru ca am remarcat ca nu suport orice produs cu efect de abraziune si tind sa ma irit usor de la ele.

pizap.com13794841814061

Inainte de a vorbi despre produs in sine am sa va spun cate ceva despre tenul meu , ca sa va faceti o idee despre efecte. Pe timpul verii tenul meu este normal, doar cu o usoara tendinta de ingrasare in zona T, insa repet, usoara. In sezonul rece, lucrurile se schimba: zona din jurul buzelor incepe sa se usuce, la fel ca si fruntea si pometii. Daca nu as folosi o crema hidratanta ar arata destul de urat si din cauza cojitelor nu as mai putea aplica nici BB Cream sau FDT. Acum sunt in perioada aceasta buclucasa.

Dupa cum vedeti, pe capac sunt cateva cuvinte despre cum se foloseste cleanserul dar si  efectele pe care  promite sa le aiba asupra pielii. Asadar , aflam in primul rand ca este bun pentru orice tip de piele iar mai apoi ca curata tenul, il va uniformiza si il va face mai fin.

Au trecut deja 10 zile de cand am inceput sa il folosesc  si desi m-a convins de prima data m-am gandit sa mai astept pana sa va spun si voua parerile. Eu il folosesc zilnic, seara, inainte de culcare dupa care aplic crema hidratanta. Il folosesc seara pentru ca doresc sa fiu sigura ca pe fata mea nu mai exista impuritati care pe timpul noptii sa imi blocheze porii si sa favorizeze aparitia cosurilor.

Imediat dupa ce il clatesc de pe fata , schimbarea este evidenta: tenul nu doar ca arata proaspat, sanatos si elestic dar este si minunat la atingere. De fapt, se simtea atat de catifelat incat am fost de-a dreptul uimita. Cojitele despre care va vorbeam sunt curatate, iar de cand il folosesc  am constatat ca se mai formeaza doar in jurul buzelor. Deci la capitolul hidratare isi face treaba excelent .

Apropo, am citit ca unele fete au simtit o pelicula usor uleioasa dupa ce l-au folosit, eu insa, nu. Mai mult, saptamana trecuta am fost la cosmetica pentru a-mi scoate cateva cosulete. Ca de obicei, dupa procedura fata mi s-a inrosit in anumite locuri, insa de data aceasta s-a calmat mult mai repete iar eu banuiesc cleanserul a fi “vinovat” de acest lucru.

In ceea ce priveste ingredientele, ele sunt asa cum ne-a obisnuit Lush dintre cele mai benefice si naturale : “Migdale macinateGlicerina ,Kaolin ,ApaLavanda – Ulei ,Trandafiri – EsentaMusetel – Ulei de musetel albastru ,Galbenele – Ulei de galbenele mexicane ,Rasina, benzoinLavanda – FloriLimonenLinalool“.

pizap.com13794842568751

Florile de lavanda sunt chiar vizibile in amestec si eu mereu incerc sa iau macar  una la fiecare folosire. Uleiul de migdale este cunoscut drept un bun emolient pentru pielea uscata, uleiul de lavanda este recomandat pentru problemele dermatologice precum acnea iar uleiul de galbenele  are proprietati reparatoare si cicatrizante. Cu atatea uleiuri nu este de mirare ca pielea mea nu s-a iritat si chiar s-a vindecat mai repede dupa tratamentul cosmetic.

Daca ar fi sa punctez un mic minus al produsului este faptul ca nu este tocmai usor de aplicat si se poate face mizerie daca nu suntem atente. Concret, se ia doar o cantitate mica, de marimea unui bob de mazare (sau un pic mai mare) peste care adaugam un strop de apa si amestecam pana la formarea unei paste. Toata operatiunea se face in podul palmei , dupa ce ne spalam bine de tot pe maini.

pizap.com13794843217961Pasta obtinuta se maseaza prin miscari circulare usoare pe fata umezita anterior. Dupa ce am terminat cu masajul clatim cu apa calduta.

Din punctul de vedere al ambalajului nu avem de-a face cu nimic deosebit , asta din cauza ca Lush nu incurajeaza folosirea plasticului si totul este reciclat.

Ador faptul ca pe fundul borcanelului am gasit un sticker cu data la care a fost produs cleanserul si anume cu doar 2 saptamani inainte de a fi cumparat. Termenul de valabilitate este de 3 luni din momentul in care il desfacem. Cred ca 100 g sunt suficiente pentru 3 luni.

Pretul este de 45.80 lei / 100 g, banuti pe care din punctul meu de vedere ii merita din plin.

Ca o incheiere vreau sa va spun ca pentru mine Angels on bare skin va deveni un must have pentru ca desi este band cu tenul, curata in profunzime si hidrateaza , iar ingredientele sunt cu siguranta cele mai bune. Pana acum este cel mai bun produs de acest tip pe care l-am folosit(nu ca ar fi fost foarte multe, dar 4-5 tot au fost).

 

Cum vi s-a parut acest review (am impresia ca am scris mai mult decat de obicei)? Sunt fete care au folosit acest produs? Daca da, ce parere aveti?

Pupici :*

 

6 thoughts on “Review cleanser Angels on bare skin -Lush

  1. Nu am folosit pana acum, insa pare foarte interesant. Eu imi mai curatam fata cu produsul ala 3 in 1 de la Avon Care si imi placea la nebunie. Uite, ca poate am sa incerc si acest produs. Util review!

  2. Pingback: Favoritele lunii septembrie (2013) | blogul pandorei

  3. Pingback: Top 10 produse in 2013 | blogul pandorei

Leave a Reply

