NOTD : How about some texture?

Hello, hello, fetele!

Mi-am dat seama ca desi am avut unghiutele permanent ojate nu am mai postat niciun NOTD. Asta pentru ca fie am purtat oje pe care deja vi le aratasem fie pentru ca mi-am facut manichiura in graba si nu arata tocmai bine.

Asa cum deja probabil stiti sunt destul de cumintica atunci cand vine vorba de unghii si asta nu pentru ca nu as aprecia picturile ci pentru ca nu ma descurc tocmai bine la realizatul lor. Asadar, dupa cum era de asteptat manichiura de azi este intr-o singura culoare daaaaar o singura culoare nu inseamna neaparat plictisitor. Cel putin nu atunci cand oja este texturata !

Plimbandu-ma duminica prin Bucuresti , pe Magheru mai exact, am zarit in vitrina unui mic magazin ojele Golden Rose  pe care le-am recunoscut dupa formele sticlutelor. Am intrat, fara a-mi face insa sperante prea mari -ma asteptam sa aiba doar oje normale. Deci , nu mica mi-a fost mirarea sa vad ca aveau toata colectia Jolly Jewels, colectia Impression dar si aproape toate ojele Holiday.

*SHOPPING ALERT!*

Dupa ce am trecut pe la standul Golden Rose din mall si am vazut ca ojele texturate au un pret de aproximativ 25 de lei, ma asteptam ca aici sa fie si mai scumpe , ca doar nu le luam de la sursa. In schimb , pe o mica eticheta verde am vazut numarul 15. Nerabdatoare am intrebat-o pe vanzatoare daca acela este pretul iar ea mi-a raspuns ca “da”.  Si atat costau ,de fapt, toate ojele din noile colectii pe care le-am enumerat mai sus.

La asa pret bun , nu puteam sa plec de acolo fara sa imi iau macar una. Am optat pentru o oja cu finish liquid sand pentru ca nu am mai avut pana acum si deci eram curioasa dar si pentru ca din cate vazusem pe alte bloguri aratau fooooarte bine.

Nu o aveau pe preferata mea, nr. 58 asa ca m-am multumit cu nr. 60 si cu gandul ca saptamana aceasta se vor reface stocurile.

pizap.com13800908928121

Dupa primul strat recunosc ca aveam mici dubii in privinta texturii, insa al doilea era deja ceea ce trebuia sa fie. Cu doua straturi nuanta este usor mai spre gri, insa cum eu doream o nuanta mai inchisa am aplicat 3 straturi.

Am oja deja de 3 zile pe unghii si vad ca rezista extrem de bine. Sunt curioasa cat de usor(sau greu) o voi curata.

pizap.com13800909655311

pizap.com13800910357181

 

Voi ati purtat deja texturatele pe unghiutele voastre?

Doriti in cazul in care mai vad asa oferte bune sa va anunt?

Pupici :*

 

 

16 thoughts on “NOTD : How about some texture?

  1. Sunt foarte frumoase unghiutele tale. Si eu imi doresc sa adaug la colectie niste oje texturate, dar nu le-am gasit prin zona pe unde stau si cel mai probabil voi cumpara on-line . S-o porti cu placere ! :*

    • Nici eu. Ma asteptam ca la standul lor sa gasesc la prrtul cel mai mic. Singura explicatie posibila este faptul ca standul era chiar in mijlocul mallului iar acolo chiriile sunt mari.

      Pup,
      Maria :*

  2. Si eu o am pe asta, si pe cea movulie, 58 cred. Imi plac mult, mi se par asa usor de folosit. Se usuca repede si arata foarte bine pe unghii, nu trebuie sa ma chinui sa aplic frumos :D. Aveau si nuante fara sclipici? Eu pe astea le-am gasit in piata Gorjului si la metrou Dristor dar nu aveau decat nuante cu sclipici..

  3. Am si eu o oja texturata insa nu prea o folosesc.Ma chinui foarte mult sa o indepartez si cum nu prea am rabdare si timp….. 😀

    P.S: Imi place noul aspect al blogului,eu sunt mai in urma cu noutatile,dar sper sa recuperez cat mai curand. 🙂

    Te pup,Maria. :*:*

  4. Pingback: Favoritele lunii septembrie (2013) | blogul pandorei

  5. Pingback: NOTD: Textured autumn | blogul pandorei

Leave a Reply

