Targul Cosmetics Beauty Hair 2013

Buna, fetele!

De data aceasta chiar ca fac o postare tarzie, dar zau ca trebuie sa ma scuzati la ce motive am. In primul rand scriu pentru fetele care nu au ajuns azi la targul de cosmetica de la Romexpo dar doresc sa o faca zilele viitoare dar si pentru cele care din pacate nu pot ajunge.

Este primul targ de acest fel la care particip si cred ca daca nu ar fi fost Roxana nici ca as fi participat. Ea m-a intrebat aseara daca doresc sa o insotesc. Cu toate ca initial am refuzat , avand alt program, de diminineata i-am trimis un masaj pe facebook in care i-am spus ca merg cu ea daca inca isi mai doreste asta. Zis si facut!

Iata-ne asadar , nerabdatoare in curtea centrului expozitional Romexpo, indreptandu-ne spre pavilioanele (C1,C2,C3,C4) in care avea loc expozitia de beauty. Ca sa fiu sincera , a fost mai aglomerat decat ma asteptam, mai ales pentru mijlocul saptamanii, dar e bine sa vezi cate doamne si domnisoare au grija de ele.

Primul stand in care am intrat a fost Yankee Candle. Eu folosesc tarte parfumate dar din pacate ale lor mi s-au parut mult prea puternice. Preturile erau de 5 lei / tarta.

pizap.com13802218264461

Unul dintre cele mai aglomerate standuri a fost cel de la Beauty One. Ei au marci precum Bruno Vassari, CHI, Paese sau label.m. Am vazut ca aveau tot felul de pachetele promotionale , mai ales la produsele CHI , la preturi avantajoase.

pizap.com13802219544971

Un stand cu arome dar si uleiuri orientale a fost Charme d’Orient. Super decor ! 🙂

pizap.com13802218906121

Cei de la Gabrini aveau o multime de oje dragute la preturi ce nu depaseau 5 lei. Tot ei aveau si rujuri si alte produse de machiaj ,insa pe mine nu m-au tentat.

pizap.com13802220197251

Rujuri Gabrini swatch-uite de Roxana.

pizap.com13802243968061

Sapunurile celor de la Asyda care miroseau demential si costau doar 10 lei/ bucata. Si acum imi pare rau ca nu mi l-am luat pe cel mov. Voi daca ajungeti sa nu faceti greseala sa le ignorati.

pizap.com13802223995041

La standul Orly, desi micut era aglomeratie. Ei au venit cu 2 colectii noi care din cate am inteles erau la preturi promotionale dar aveau si un stand cu oje la 10 lei. Acestea erau mai ieftine pentru ca nuantele nu vor mai fi produse si vor sa elibereze stocurile. Din pacate ojele la 10 lei erau toate sidefate.

pizap.com13802221449641

Standul Marocanoil, stituat chiar langa TopLine. Am vazut aici hairstylisti printre care si Geta Voinea realizand coafuri.

La TopLine cred ca era cea mai mare aglomeratie din tot targul. Am vazut acolo oje Opi dar si niste pachete pentru par formate din sampon, balsam si ulei pentru varfuri marca Joico la un pret foarte bun(59lei).

pizap.com13802223417281

In opinia mea, Golden Rose au fost foarte bine pregatiti: au avut un stand mare, elegant unde am vazut ca se si machia si se faceau si manichiuri.

Au venit nu doar cu oje dar si cu multe produse de make-up de la creioane de ochi pana la pudre.

Si da, fetelor, aveau si noile colectii , la pretul de 15 lei 🙂

pizap.com13802244622081

pizap.com13802217404531

In rest am vazut Zoya, oje Color Club la 5 lei, Farmasi, Melkior(aveau si ei cateva oferte), Meke-up Studio , Skin79 si o multime de alte standuri mai mici sau mai mari cu tot felul de produse de la cele pentru par pana la cele pentru ten.

In ceea ce priveste aspectele negative din punctul meu de vedere ar fi absenta produselor Wella (ca sa imi fac si eu parul fericit) si a celor Inglot dar si faptul ca nu existau mostre. Singura pe care am primit-o a fost una de BB Cream de la Skin79. Asta mi s-a parut un pic ciudat.

Era cat pe ce sa uit sa va arat ce mi-am luat eu. Nu sunt multe dar mie imi plac 🙂 In plus nu au fost nici scumpe: GR texturata 15 lei, Orly “Close Your Eyes” 10 lei iar cea de la Gabrini a fost doar 3 lei.

pizap.com13802222633281

Trebuie sa mai stiti ca pretul biletului este de 15 lei si este valabil doar pentru a zi si pentru o singura intrare. Adica, odata intrate nu puteti iesi decat definitiv, dar nu e nicio problema pentru ca o sa gasiti in pavilioane si mici restaurante si toalete.

In afara de  bucuria de a merge pentru prima data la un astfel de targ si bucuria achizitiilor, a fost o placere sa o cunosc face2face si pe Roxana:*

Va plac pozele? Voi aveti de gand sa mergeti?

Va pup :*

22 thoughts on “Targul Cosmetics Beauty Hair 2013

  1. Buna,
    Ma bucur ca ai ajuns la targ si iti multumesc ca ne-ai expus asa repede ideile tale. Imi place oja ta orly, abia astept sa-mi iau cate ceva de pe acolo. De mult timp caut o oja mov si culmea prefer alea sidefate, constienta ca fac rau unghiilor. Sper sa nu fie aglomerat sa pot savura in liniste produsele.

  2. Oja aia de la Gabrini o am si eu si este absolut dementiala! Mi-a iesit un NOTD de milioane!!!
    Din pacate eu nu am cum sa ajung vreodata targ….pffff…….

  3. Am salivat la propriu citind postarea ta. ❤
    Te rog frumos sa-mi spui daca ai zarit la YC noile arome ale sezonului? Sunt bolnava, stiu. 😀
    Pupici

    • :)) Poti . Vreau sa iti spun ca nu a fost chiar dragoste la prima vedere : am avzut-o, m-am mai plimbat si abia cand am vazut o doamna care luase 11 oje m-am dus sa o cumpar de frica sa o o ia si pe asta:))

      Pupici,
      Maria:*

    • Din pacate imi amintesc doar pretul de la un gel de curățare a tenului si era in jur de 80 de lei. Imi pare rau ca nu te pot ajuta cu mai mult.

      Pupici,
      Maria :*

  4. Eu am ajuns astazi si mi-am luat oje Golden Rose (asta ma interesa). La restul standurilor nici nu m-am uitat. Am fost si putin norocoasa. Am plecat de la Romexpo pentru ca ramasesem fara bani si am revenit dupa cateva ore. Si nu am mai platit biletul a 2-a oara. Domnul de acolo a fost foarte dragut, i-am explicat situatia si mi-a permis sa intru. Sa le folosesti sanatoasa, sunt foarte frumoase ojele alese.

  5. Pingback: NOTD: Textured autumn | blogul pandorei

  6. Pingback: Cum a fost la Cosmetics Beauty Hair 2014 | blogul pandorei

Leave a Reply

