Review lapte demachiant Bioten (miere+cimbrisor)

Buna, buna!

Toate stim cat de importanta este demachierea tenului si cat de mult poate avea de suferit fata noastra in cazul in care de emeplu ne culcam machiate. Cautarea pentru un demachiant perfect este destul de anevoioasa pentru ca fie ne irita tenul der curata bine, fie este bland cu tenul dar nu curata cine stie ce.

Nu am mai luat contact cu produsele din gama Bioten, gama ce tine de Elmiplant , cu toate ca sunt familiara cu aceasta marca. Eu am varianta cu miere si cimbrisor pentru ten normal/mixt. Cand l-am cumparat nu aveau si varianta pentru ten uscat care mi s-ar fi potrivit mai bine asa ca m-am multumit cu aceasta.

watermarked-20130928_112925

De pe eticheta aflam ca produsul isi propune nu doar sa curete pielea dar si sa ofere hidratare.

Pe partea de curatare din punctul meu de vedere este bun dar nu extraordinar. Prin asta vreau sa spun ca se descurca binisor atat cu BB Cream-ul cat si cu fondul de ten. In ceea ce priveste machiajul ochilor , insa,  intampina problema si la creion cat si la mascara, deci trebuie insistat. Acum nici nu putem cere prea mult dat fiind faptul ca nu este un demachiant destinat exclusiv ochilor. Asadar , dupa ce am incercat de vreo 2 ori sa imi damachiez zona ochilor cu el am revenit tot la cel din DM.

Spre uimirea mea  chiar am impresia ca hidrateaza tenul. Sa nu va inchipuiti ca intens, dar imediat dupa folosire pielea chiar are un aspect mai proaspat si este mai catifelata. Impreuna cu crema hidratanta au reusit sa impiedice aparitia cojitelor pe care le faceam in jurul gurii, pometi si pe frunte.

watermarked-20130928_112954

In ceea ce priveste ingredientele, asa cum deja m-am obisnuit din partea celor de la Elmiplant, nu exista parabeni pe lista,o mare bila alba. Din pacate exista parfum de exemplu. Asa cum aflam si de pe eticgeta, mierea are proprietati cicatrizante, de hidratare si de vindecare. In plus ea tine sebumul sub control. Cimbrisorul este si el cicatrizant si lupta impotriva bacteriilor, atat de la exterior cat si din interior.

watermarked-20130928_113039Consistenta acestui demachiant  este una placuta, cremoasa dar in acelasi timp usoara. In aproximativ 3 saptamani am consumat cam un sfert din cei 200 de ml. Mirosul este minunat si face din demachiere o placere, un adevarat rasfat olfactiv.

Cred ca data fiind consistenta produsului ideala era o pompita, ca sa nu ne chinuim atunci cand trecem de jumatatea cantitatii.

Per total este un produs bunicel pentru cei 10 lei pe care i-am dat pe el (in Kaufland) : miroase bine, curata tenul acceptabil, dar cu perfect. Nu regret ca l-am cumparat dar nici nu cred ca va mai ajunge in cosul meu.

Daca ati incercat acest lapte demachiant cum vi s-a parut?

7 thoughts on “Review lapte demachiant Bioten (miere+cimbrisor)

  1. Pingback: Produse consumate (noiembrie 2013) | blogul pandorei

  2. Pingback: Produse consumate (mai 2014) | blogul pandorei

  3. Pingback: Produse consumate (septembrie 2014) | blogul pandorei

  4. Pingback: Produse consumate martie (2015) | blogul pandorei

Leave a Reply

