NOTD: Textured autumn

Bunaaaa!:D

V-am povestit saptamana trecuta despre expo de cosmetice si produse de ingrijire de la Romexpo si tot in acea postare v-am aratat si cele 3 oje pe care mi le-am cumparat.

Printre ele era si o mult dorita oja texturata Golden Rose din colectia Holiay, nuanta 58.

watermarked-20131001_224812

Nu am stat deloc pe ganduri si am incercat-o prima. La fel ca si “sora” ei , pe care v-am aratat-o AICI, nici aceasta nu m-a dezamagit. Nu doar ca este extrem de usor de aplicat  , dar se si usuca in doi timpi si 3 miscari. In plus, daca cumva o atingem este greu de observat si se repara fara probleme. Practic nu prea se poate gresi la manichiura realizata cu ea. Asa cum am mai spus rezista bine-cam 5 zile am purtat-o eu.

Singurul inconvenient ar fi faptul ca se indeparteaza destul de greu de pe unghii. Eu am avut ceva de furca cu ea(am folosit dizolvantul fara acetona din Lidl).

Personal , iubesc nuanta si o consider excelenta pentru toamna. Ma uitam la ea si ma gandeam ca ar merge bine la o tinuta de seara datorita sclipiciuliui rosu pe care il are. Din pacate sclipirile acelea despre care va vorbesc nu prea s-au lasat pozate.

watermarked-20130930_213307

Din nou avem recuzita adunata de mine direct din Gradina Botanica saptamana trecuta. Eheee, pe atunci inca era vreme de plimbare .


watermarked-20130930_213401

 

Abia cand imi crescusera si mie unghiutele dupa o vara in care am ales sa le port mai scurte, am comis-o: din neatentie si graba mi-am rupt una dintre ele incercand sa inchid o usa, asa ca a trebuit sa le scurtez din nou pe toate 😦

watermarked-20130930_213345

In cadrul targului oja a costat 15 lei, un pret decent pentru cat de bine se comporta si mai ales daca tinem cont ca la alte firme gasim oje cu texturate la preturi mult mai mari.

 

Sunt curioasa daca va place si ce parere aveti despre pret .

Pupici :*

 

14 thoughts on “NOTD: Textured autumn

  1. Arper!Tocmai ce mi-am luat si eu una doar ca pe roz dar am prins-o la pretul de 4 lei, dar cred ca era pus pretul gresit si am profitat si am fugit cu ea 😀 >:)
    Pupici!Ador nuanta ta !

  2. Na ca mi se intampla si-o astfel de minune! E prima texturata ce-mi place atat de mult incat mi-o doresc! Pana acum m-am rezumat la a admira, fara a implica wishlist-ul in poveste!

    Ai unghii foarte frumoase, Maria!

    Kisses!
    Ilda
    Lavender Thoughts

Leave a Reply

