Ce am mai consumat

Salut!

Este sambata, prima zi de weekend, ne relaxam si parca ne-ar placea sa citim un articol, nu? Asadar, am pregatit pentru voi o postare pe care am remarcat ca mai toate o apreciam: postarea in care in centrul atentiei sunt “goliciunile” ultimei perioade.

Asa cum v-am obisnuit, nu va prezint doar ceea ce am consumat in ultima luna ci in ultimele 2.  Se pare ca nu sunt prea harnicuta:)) In aparerea mea va zic ca am consumat si un numar considerabil de mostre, dar , din pacate, am uitat sa le pozez.

Sa nu o mai lungim si sa vedem “poza de grup”:

watermarked-20131005_110303

La categoria igiena , am dat gata urmatoarele produse:

watermarked-20131005_110346

  • deodorant Nivea Stress Protect. Cu el chiar ca m-am chinuit: nu mi-a placut la el decat mirosul si in plus pe mine nu m-a protejat mai deloc. Il am de aproape 6 luni si abia acum l-am consumat. Puteti citi review-ul AICI.
  • 2 deodorante Garnier Action Control. V-am spus deja ca acest deodorant este o mare descoperire pentru mine, iar acum aveti dovada ca am fost sincera. Si acest produs are un review , pe care il puteti citi AICI.
  • sapun cu grapefruit din Lidl. Marturisesc ca desi iubesc gelurile de dus , din cand in cand simt nevoia sa folosesc si sapun normal. Acest sapun nu are nimic deosebit  in afara de mirosul extrem de fresh de gref , care m-a cucerit. A costat  putin si se consuma destul de greu.

 

Ingrijirea corpului:

watermarked-20131005_110433

  • gel pentru picioare obosite Yves Rocher.  Inca un produs pe care m-am chinuit sa il termin , in primul rand datorita faptului ca uit de calcaie. Imi mentin parerea scrisa AICI: nu hidrateaza si in afara de senzatia scurta de racorire si mirosul placut nu mai are puncte forte.
  • lotiune de corp Rain de la Beleco. Mi-a palcut mult, dar ma bucur ca am terminat-o pentru ca nu ii asociam mirosul cu toamna. Review AICI.
  • exfoliant Rain de la Beleco. Daca despre lotiune v-am spus ca mi-a placut, exfoliantul chiar l-am iubit. Puteti citi despre el AICI.

 

La categoria ten , raspund prezent urmatoarele:

watermarked-20131005_110503

  • demachiant pentru ochi de la Balea. Imi place si momentan il consider cel mai bun la raportul calitate -pret. Pentru cat de putin costa indeparteaza machiajul eficient si rapid. Am scris despre el AICI.
  • dischete demachiante. Cred ca am mai spus o data pe blog: in ceea ce priveste dischetele nu am favorite si cumpar ce imi pica in mana. Voi stiti unele care sunt mai deosebite fata de celelalte?

 

Sa nu uitam nici de ingrijirea parului:

watermarked-20131005_110525

  • sampon anti-matreata Head&Shoulders. Imi place si m-a ajutat mult in lupta impotriva matretii(aceastat a fost deja a doua sticla consumata). Acum ca am reusit sa scap de acea neplacuta problema m-am indreptat spre un alt sampon. Puteti citi parerile mele despre el AICI.
  • balsam de par Pantene. Ma credeti daca va spun ca nu mai stiu cum a ajuns in posesia mea?:)) Nu va pot spune mai nimic despre el , in primul rand datorita faptului ca pe el nu scrie deloc in engleza ci doar intr-o limba pe care nu o cunosc. Va spun doar ca descurca parul si mirosea bine, dar nu hidrata cine stie ce.

 

Mai avem si un produs fara categorie :)) :

watermarked-20131005_110548

  •  Beauty Water Q10. Acum doar o prezint  si promit ca va urma un review.

 

De 2 lucruri sunt multumita in urma acestei postari: am impresia ca fundalul cu rosu scoate in evidenta produsele si de acum cred ca imi voi face majoritatea pozelor pe acest fundal dar si de faptul ca am avut review-uri pentru aproape toate consumatele. Nu prea imi place sa va arat ceva ca fiind consumat fara sa fi scris despre el , anterior.

Care este ultimul produs pe care l-ati consumat ?

Va pup :*

 

 

 

8 thoughts on “Ce am mai consumat

  1. Am remarcat din start fundalul rosu! Da bine!
    Pai ai fost mai mult decat harnicuta, nu stiu de ce afirmi opusul! Iar pentru faptul ca ai scris review pentru majoritatea produselor… te aplaud indelung!

    Felicitari, Maria!
    Pupici!
    Ilda
    Lavender Thoughts

Leave a Reply

