Despre mostre + un pont

Hello!

Cate dintre noi nu au folosit macar o data o mostra ? Siiii…mai ales, de cate ori ne ajuta mostrele sa facem alegeri? Cred ca raspunsurile nostre sunt identice , iar pe baza lor putem deduce cat de importante sunt esantioanele atat pentru cumparatori cat si pentru vanzatori.

watermarked-20131006_143309

 

Fie ele de creme , lotiuni sau parfumuri, primite in magazine sau reviste mostrele sunt mereu binevenite. Pana la urma nimeni nu isi doreste sa cheltuie o suma, chiar si modica, pe un produs despre care , dupa prima folosire, sa isi dea seama ca nu i se potriveste.

Asadar, daca ar trebui sa numesc una dintre cele mai eficiente campanii de promovare , aceasta ar fi prin distribuirea de esantioane. De-a lungul timpului multe companii au realizat acest lucru si periodic(la lansarea de noi produse) ofera sansa potentialilor cumparatori sa decida daca produsul li se potriveste sau nu, fara a fi nevoie sa il cumpere.

Pe de alta parte sunt , desigur, si companii care nu doresc sa adopte aceasta metoda. Motivele probabil ca exista, insa eu nu le pot identifica. De exemplu, la targul de beauty de la Romexpo am avut ocazia sa vad o multime de asemenea firme. Or asta, or fetele de langa standuri chiar si le dadeau pe sub mana, asa cum am vazut?

Ar mai fi categoria produselor care nu pot fi oferite sub forma de mostre , precum ojele sau fardurile. Tocmai de aceea exista sesiunile de machiaj gratuite, la care marturisesc ca particip, ori de cate ori am ocazia.

Din punctul meu de vedere, faptul ca imi doresc sa primesc mostre nu arata nici pe departe  ca nu imi permit produsele respective si nu ar trebui sa fiu tratata cu dispret atunci cand le solicit. Apropo, esantioanele sunt facute ca sa fie distribuite de catre cei insarcinati sa faca asta si nu este normal sa ne rugam sa le primim! Cunostem toate cate un caz in care o doamna farmacista s-a facut ca nu stie ca are sertarul plin de mostre, preferand sa le ia dansa acasa.

Nu pot sa nu ma bucur sa vad ca Vichy se incadreaza in prima categorie, numai anul acesta reusind sa distribuie mostre in repetate randuri si pentru produse diferite. Daca la o campanie de testare m-am lovit de doamnele farmaciste iar la a doua posta  nu si-a facut datoria, de data aceasta am reusit sa intru in posesia kit-ului de ingrijire antirid.

watermarked-20131006_143441

 

 

Acest kit contine :

  • crema Idealia cu efect de netezire (3ml)
  • crema antirid Liftactiv (3 ml)
  • crema densificatoare Neovadiol (3ml)
  • fond de ten Dermablend (1ml)

watermarked-20131006_143507

Toate vin ambalate intr-o cutiuta eleganta, alaturi de un pliant. Puteti solicita acest kit in farmaciile Centrofarm , Doana si Help Net. Eu pe al meu il am din farmacia Centrofarm din mall-ul Afi Palace.

Va sugerez sa le spuneti ca stiti despre campanie de pe site-ul Vichy si ca farmacia respectiva este notata ca fiind distribuitoare de mostre, pentru a fi convingatoare.

In concluzie, fetelor, nu trebuie sa va simtiti prost atunci cand cereti mostre, este dreptul vostru, pe care unele firme au grija sa vi-l asigure.

Astept sa imi spuneti daca voi ati putut intra in posesia kitului.

9 thoughts on “Despre mostre + un pont

  1. Pe site-ul celor de la Vichy am vazut ca eu inceput o campanie de testare a produselor destinate tenului gras/cu probleme.
    Nu am gasit lista cu farmaciile din orasul meu (Cluj) unde as putea solicita acest kit 😦

  2. Da, e foarte buna metoda de promovare prin intermediul esantioanelor. Eu am facut deja review kit-ului si tin sa precizez ca exact asa am procedat cand m-am dus sa o caut: am spus ca stiu de kit de pe site-ul lor, ca stiu ca farmacia respectiva figureaza pe lista farmaciilor ce l-au primit si ca sunt beauty blogger. Ma dusesem cu lectia invatata pregatita:) Farmacistul chiar mi-a aratat sertarul cu mostre si kit-ul nu se afla acolo. Mi-a spus ca domnisoara de la sectorul beauty nu a ajuns, vine peste o ora, sa ma intorc. Am asteptat o ora prin zona si cand m-am dus il aveau pregatit pentru mine.

    http://www.beautybellenotes.com/

Leave a Reply

