Rasfat apicosmetic pentru parul meu

Buna!

Cu toate ca eu folosesc masti pentru par facute in casa, din ingrediente naturale, nu am stiut pana acum cate beneficii poate aduce mierea parului nostru. Ei bine, acest lucru s-a schimbat o data ce am auzit despre Complexul Apicol Veceslaj Harnaj.

masca pt blog

Aceasta companie comercializeaza produse ce au la baza mierea si sunt destinate unei sfere largi de utilizare: de la produse cosmetice pana la lumanari parfumate.

De curand, mai exact in aceasta vara, colectia de produse apicosmetice cu 4 tipuri de balsam pentru par si 4 tipuri de masti pentru par care fac parte din game deja cunoscute: Apidermin, Floramin, Floral si Apidermaliv. Desigur, fiecare gama este destinata unei ingrijiri specifice.

Dupa ce am studiat cu atentie site-ul , gama care m-a convins pe mine a fost Apidermaliv. Pe scurt , produsele Apidermaliv promit o hranire in profunzime a parului uscat , elasticitate si prevenire a varfurilor despicate. In plus protejeaza parul de actiunile factorilor externi sau a eventualelor agresiuni.

Mai are rost sa va spun ca am zarit si o lumanare extrem de draguta in forma de bradut , perfecta pentru la iarna si ca mi-a ramas gandul si la un borcanel cu miere poliflora?

Ce spuneti, voi ati incerca aceste produse?

Va pup :*

2 thoughts on “Rasfat apicosmetic pentru parul meu

Leave a Reply

