Review crema hidratanta 24h Elmiplant

Stim toate cat de importanta este hidratatarea corespunzatoarea a tenului si asta nu doar in perioadele “critice” ale anului, ci pe tot parcursul acestuia. Nu trebuie sa asteptam ca pielea sa se stranga sau sa faca cojite pentru a-i oferi hidratarea necesara ; este mai bine sa prevenim decat sa tratam.

De ce o crema hidratanta de la Elmiplant? Simplu : pentru ca am fost foarte multumita de crema anti-vergeturi si de gelul impotriva celulitei. Plina deci, de mari asteptari si atrasa de pretul mai mult decat rezonabil (sub 20 de lei) am  decis sa cumpar aceasta crema.

watermarked-20131005_111047

 

Ea exista in 2 variante : una pentru ten uscat/sensibil si una pentru ten normal/mixt,cea pe care o am si eu. Mai exista o clasificare si pe varsta, acest produs fiind recomandat pentru femei cu varsta intre 20 si 35 de ani.

Toate informatiile se gasesc pe cutie.  Apropo, mi-a placut ca designul si culorile alese sunt placute , iar informatiile sunt prezentate in mod complet. Asadar, de pe cutie aflam ca aceasta crema “ofera hidratare eficienta de lunga durata, lasand pielea catifelata si neteda , fara urme grase”.

Recomandarea de folosire este de 2 ori pe zi, dimineata si seara , evident pe pielea curata.

watermarked-20131005_111220

Dupa mai mult de o luna de folosire am ajuns la cateva concluzii:

  • In primul rand mi-a placut ca texura cremei este intr-adevar foarte usoara,intra repede in piele si deci nu o ingrasa deloc. Nici dupa ore bune nu observam ca in zona T apare sebum in exces. In plus este usor de intins si o cantitate micuta ajunge pentru toata fata.

watermarked-20131005_111320

 

  • La capitolul hidratare s-a descurcat bine pe tenul meu , asta insemnand ca treptat pielea mea problematica din jurul buzelor a devenit catifelata , elastica si nu mai este uscata.
  • Asa cum este recomandat am folosit-o de 2 ori pe zi . Dimineata am aplicat-o chiar inainte sa ma machiez, lucru care chiar a ajutat. Parca produsele de make-up se asezau mult mai bine si rezistau.
  • Stiu despre gutuie ca are calitati emoliente, pe care nu le neg, ba chiar le-am remarcat si le laud.  Ce nu prea mi-a placut este ca s-a incercat ca si crema sa miroasa a gutuie. Strict din punctul meu de vedere mirosul ei este usor intepator.
  • Asa cum pe mine deja m-au obisnuit, cei de la Elmiplant isi continua  traditia si cu acest produs din compozitia caruia au eliminat parabenii, parafina si colorantii. Nu pot decat sa ii felicitit, asa cum am mai facut-o !

watermarked-20131005_111132

  • Ultimul, dar nu cel din urma aspect care mie mi-a placut a fost chiar ambalajul cremei: in cutiuta de carton este recipientul propriu zis. Acest mic borcanel este din sticla, pare rezistent si cel mai important avea o folie de aluminiu chiar sub capac pentru ca noi sa fim sigure ca suntem primele care intra in contact cu crema.

Perioada de valabilitate a produsului este de  12 luni din momentul deschiderii, interval suficient pentru a consuma cei 50 de ml.

Ca o concluzie cred ca va deveni crema mea hidratanta favorita pentru aceasta iarna si asta din 2 motive: pentru ca  m-a ajutat sa imi tin sub control zonele uscate ale fetei si pentru textura sa non-grasa.

Sunte fete care au folosit aceasta crema?  Credeti ca un pret mic inseamna mereu calitate proasta?

Va pup :*

 

11 thoughts on “Review crema hidratanta 24h Elmiplant

  1. Am tot citit despre gama asta cu gutie,dar nu am incercat nimic..poate in viitor.
    Ma bucur mult ca ai gasit o crema hidratanta care sa-ti placa,eu inca mai caut. 😀
    Pupici.

  2. Pingback: CONCURS Elmiplant Genovate | blogul pandorei

  3. Pingback: Elmiplant te ajuta sa incarci sacul Mosului | blogul pandorei

  4. Eu am cumparat-o pe cea care se adreseaza tenului sensibil, din moment ce tenul meu e mereu uscat si cu probleme de acest gen. Din pacate au cam dat-o in bara. Nu poti adresa o crema care are miros puternic tenului uscat/sensibil. De la prima aplicare m-a usturat fata ingrozitor. Si nici textura nu e potrivita, arata a crema revigoranta cu care sa te dai dupa plaja. In schimb, o folosesc pentru maini, ma multumeste 🙂

    • Si eu am o problema , nu doar cu cremele, ci in general cu toate produsele destinate tenului care au miros prea puternic.
      Am participat la un seminar unde ni s-a spus ca daca nu s-ar umbla deloc la mirosul cremelor, ar fi destul de neplacut. Pe de alta parte si ce-i prea mult strica!

      Pupici,
      Maria:*

  5. Pingback: Produse consumate (mai 2014) | blogul pandorei

Leave a Reply

