The Procrastinating Beauty Blogger Tag

Hello, hello!

In ultima perioada am vazut pe foarte multe bloguri acest TAG. Mi-au placut intrebarile si , cu toate ca nu m-a nominalizat nimeni, l-am preluat si eu. Curioase ce am raspuns eu? 😀

images

 

SURSA FOTO

1. Name a beauty regime that you rarely do? – Numeşte o etapă de înfrumuseţare pe care rar o faci?

M-am mai plans de asta intr-o postare: uit sa folosesc crema pentru calcaie. De fiecare data imi propun sa o folosesc cu regularitate dar ma tin de promisiune maxim 3 zile. Cred ca asta se datoreaza faptului ca am calcaie destul de fine si nu este o nevoie stringenta folosirea cremei.

2. Is washing your make-up brushes something that you do regularly? – Îţi speli pensulele de machiaj cu regularitate?

Eu am foarte putine pensule, iar pe unele dintre ele oricum nu le folosesc. Pe cea de pudra, de exemplu, o spal in fiecare weekend , ca sa se poata usca in totalitate. Daca as spala-o in cursul saptamanii nu s-ar usca de pe o zi pe alta.

3. How long will you last with chipped nail polish? Cât timp rezişti cu oja sărită de pe unghii?

Mi se pare groaznic sa stau cu oja sarita de pe unghii. Vad o multime de femei care insa nu au probleme cu asta. Eu sunt de parere ca decat sa ai oja sarita, mai bine iti lasi unghiile naturale, neojate. Asadar, cum apar semne ca incepe sa cedeze pe la colturi o sterg imediat.

4. How long will you put off buying/replacing a beauty product, even if you need it? – Cât timp îţi ia să recumperi un produs de beauty, dacă ai nevoie de el?

Depinde. Mi s-a intamplat sa raman fara dischete demachiante si sa uit sa cumpar, de a trebuit sa mai fac un drum special pentru ele. Pe de alta parte, recumpar mereu samponul inainte de a termina o sticla.

5. What is your worst beauty habit? – Care este cel mai rău obicei de beauty?

Hmmm, am stat ceva sa ma gandesc si mi-a venit in minte un singur lucru: nu aplic mereu masti pe par (ma multumesc doar cu balsam) si uneori uit sa aplic protectie termica.

6. Name something non-beauty related that you put off doing all the time? – Numeşte un lucru nelegat de frumuseţe pe care îl amâni mereu?

Nu imi prea place sa merg sa imi fac analizele acelea de sange anuale. Va marturisesc ca  am o frica uriasa de ace  dobandita in urma unei experiente neplacute si in plus oricate eprubete mi-ar lua mie mi se va face rau .

7. When going out somewhere, do you leave getting ready to the last minute? – Când te pregăteşti de ieşit, laşi aranjarea pe ultima sută de metri?

Niciodata! :)) Incep pregatirile cu o ora inainte, mereu. Prin pregatiri inteleg inclusiv dusul,  spalatul pe dinti si imbracatul.

8. Can you commit to spending bans? – Poţi să faci limitări de shopping? (project pan)

In general nu cumpar prea multe produse daca nu am nevoie de ele, asadar la mine nu exista stocuri de produse care isi asteapta si ele randul. Cred ca daca mi-as propune as putea sa tin si un project pan.

9. How organized is your make-up and nail polish collections? Cat de organizata este colectia ta de produse de make-up si oje?

Mie imi place ordinea asa ca incerc sa le aranjz in moduri cat mai eficiente. Am un portfard maricel in fata oglinzii unde tin produsele pe care le folosesc frecvent, restul stau intr-un dulapior. La baie am cremele de fata si demachiantul. Cat despre oje , ele stau frumos aranjate intr-un dulap, dar ma gandesc sa le mut intr-o cutiuta cu compartimente.

 

Cam asta sunt eu 😀 Daca mai sunt fete care nu au facut TAG-ul le invit sa il preia.

Va pup :*

11 thoughts on “The Procrastinating Beauty Blogger Tag

  1. Eu n-am nominalizat pe nimeni, am adresat invitatia tuturor!
    Imi place ceea ce aud; esti destul de constiincioasa!
    Circa o ora imi ia si mie pregatirea pentru a iesi in oras!:D

    Pupici, Maria!
    Ilda
    Lavender Thoughts

  2. Eu am o paranoia : cand oja sarita la o unghie simt ca gata toata manichiura e data naibii si sunt ultima femeie de pe pamant :))
    In rest…uit sa aplic crema de corp…dar aplic iarna cu sfintenie crema impotriva celulitei…uit deseori si eu de crema pentru picioare si….de crema pentru zona ochilor 🙂

Leave a Reply

