Cateva pareri despre Beauty Water Q10

Bunaaa!

Inainte de orice vreau sa va spun ca acesta nu este un review in adevaratul sens al cuvantului , ci doar impresiile pe care le-am avut la primul contact cu “bautura frumusetii”.

watermarked-20131017_103957

 

Eu mereu am fost de parere ca pentru a fi cu adevarat frumoasa un machiaj perfect si o coafura superba nu sunt de ajuns, ci este nevoie de mai mult.  Mai mult inseamna o stare de spirit buna, o alimentatie sanatoasa, pe scurt, pentru a fi frumose trebuie sa actionam nu doar la exterior ci si din interior.

Se pare insa ca nu sunt singura are gandeste astfel, dat fiind faptul ca exista deja de ceva timp pe piata o bautura ce contine coenzima Q10 si vitamina E, substante cunoscute pentru efectele lor benefice.

Sa vedem ce spun producatorii despre ea, nu?

Inovatoarea bautura a frumusetii contine coenzima Q10 si vitamina E. 

Prin dizolvarea acestora in apa rezulta o substanta vitala brevetata si o biodisponibilitate avansata. Spre deosebire de creme sau capsule, beautywater reuseste sa integreze coenzima Q10 in forma solubila ,fiind astfel mult mai eficient absorbita de catre organism. Mai mult decat atat, vitamina E actioneaza ca antioxidant impotriva radicalilor liberi.

Beautywater Q10 este secretul tau anti-imbtranire atunci cand nivelul de coenzima Q10 scade odata cu procesul de imbatranire. 

Savureaza in fiecare zi o bautura beautywater Q10 ca parte integranta a unui stil de viata sanatos si a unei diete echilibrate.

Cu alte cuvinte, o sticla de Beautywater, alaturi de o nutritie adecvata si de rutina nostra zilnica de ingrijire pot face minuni pentru ten. Asa cum am spus inca de la inceput, nu va pot spune nimic in legatura cu efectele, pentru ca ele sunt vizibile in timp, or eu nu am urmat o cura cu aceasta bautura.

Inca de cand am luat sticluta in mana mi-a sarit in ochi fapul ca are aroma de grapefruit si abia ateptam sa o incerc. Spre surprinderea mea, insa, nu mi se parea ca aduce tocmai cu acel fruct la gust, insa nici rea nu era. Mai gustoasa a fost dupa ce am lasat-o un pic la frigider ca sa o beau rece, asa cum este si recomandat.

Pentru acelea dintre voi care la fel ca mine nu consumati bauturi carbogazificate am o veste buna: apa in care sunt dizolvate substantele este plata. Si la capitolul calorii sta bine, avand doar 17,6 kcal/100 ml.

Lista completa cu ingrediente este urmatoarea:

watermarked-20131017_103649

 

Imi place recipientul (are 250 ml) pentru ca este rezistent si are si un desing placut . In plus am inteles ca daca il refolosesc pstreza bauturile calde sau reci in el.

Acesta bautura se gaseste intr-un numar destul de mare de localuri (puteti gasi lista cu ele pe site-ul lor) .

Sunt curioasa daca voi, fetelor, in locul clasicei ape plate cu lamaie ati opta pentru Beautywater?

8 thoughts on “Cateva pareri despre Beauty Water Q10

  1. eu prefer oricand apa plata in locul acesteia. Regulatori de aciditate, arome, E-uri, calorii in plus, chiar nu merita pentru cat Q10 si vit. e ofera .

    • O parere interesanta. 🙂 Nici eu nu as renunta la apa normala in favoarea acesteia, dar din candin cand, ca un rasfat cred ca merge.

      Pupici,
      Maria:*

  2. Buna! Eu sunt la “cura” 🙂 adica ma numar printre norocoasele care au la indemana 30 de sticlute pentru test! Mi-a placut din prima si recunosc ca nu as renunta la Beauty Water Q10 daca bugetul mi-ar permite sa o am intodeauna la indemana 🙂

Leave a Reply

