Review sampon purificator Anian

Buna, fetelor!

Asa cum v-am tot spus am trecut printr-o perioada un pic dificila in ceea ce priveste parul, dar in final am reusit sa scap de problemele cu matreata si m-am incumetat sa incerc si un alt sampon in afara de Head&Shoulders. Sincera sa fiu imi doream ceva de la Wella din gama profesionala, dar in mana mi-a ajuns un sampon marca Anian. Daca nu era Kleo nu cred ca l-as fi incercat .

watermarked-20131018_170107

 

Samponul purificator cu Pro Vitamina B5 este recomandat pentru parul normal spre gras , el tratand si prevenind ingrasarea parului.

Eu nu am parul gras, ba chiar il am un pic uscat asa ca la inceput mi-a fost teama ca acest sampon mi-l va usca si mai tare. Din fericire acest lucru nu s-a intamplat , asa ca am ajuns sa il folosesc deja de o luna .

Acum ca am stabilit ca nu mi-a deshidratat parul , vreau sa va spun ca nu am intalnit un alt sampon care sa curete atat de bine. Imi face parul sa scartaie, la propriu si asta dupa doar 2 samponari. Uneori, doar ca sa fiu sigura ca este cat se poate de curat ma samponez de 3 ori, insa nu este necesar, ci sunt doar piticii mei pe creier. De clatit se clateste usor si repede, eu cel putin nu am avut probleme, cu toate ca face multa spuma.Parul meu nu se ingrasa nici inainte sa folosesc acest sampon asa ca nu este relevant sa va spun la cate zile ma spal pe cap.

Un alt plus este faptul ca s-a inteles de minune cu scalpul meu si deci nu mi-a provocat reaparitia cojitelor , nu mi-a provocat iritatii sau mancarimi.

Mirosul, desi sunt constienta ca este uin aspect subiectiv mi-a placut si persista pana a doua zi pe par.

Un alt aspect care mi-a placut si care m-a surprins placut este consistenta ca de gel a samponului. Il simt fooooarte dens si usor lipicios. La inceput am folosit cantitati mari care faceau o groaza de spuma . Apoi mi-am dat seama ca este nevoie doar de putin produs pentru fiecare samponare.

watermarked-20131018_170246

 

Pretul samponului este de 16 lei pentru 400 ml. Daca ma intrebati pe mine , cei 400 de ml sunt suficienti pentru cel putin 3 luni. Pe viitor cred ca il voi mai folosi , pentru ca nu am observat la el niciun aspect negativ.

Sunt fete pe aici care au folosit acest sampon? Dar alte produse Anian?

8 thoughts on “Review sampon purificator Anian

  1. Pingback: Preferatele lunii octombrie (2013) | blogul pandorei

  2. Pingback: Produse consumate (ianuarie 2013) | blogul pandorei

Leave a Reply

