Mici cumparaturi din ultima perioada

Hello!

A trecut ceva timp de la ultima postare de tip haul dar asta nu pentru ca m-as fi culcat eu pe-o ureche in ceea ce priveste cumparaturile , ci pentru ca din dorinta de a va arata tot , am asteptat sa strang cat mai multe noi achizitii  pe care usor usor am inceput sa le folosesc inainte sa le pozez. Trebuie sa recunoastem ca ar fi ciudat sa va arat un produs pe jumatate consumat si sa va spun ca este recent cumparat. :))

De data aceasta nu am prea multe sa va arat , fiind produse pe care le am de doar maxim 2 saptamani.

Stiu ca sunteti curioase, asa ca va las cu pozele. 🙂

Inainte de orice , vreau sa va arat ce am castigat la concursul organizat de Miu Miu. Chiar imi doream sa incerc macar un produs de la I love cosmetics si iata ca mi-au fost oferita chiar 2. Momentan doar le-am mirosit  (miros divin) pentru ca incerc sa termin lotiunile deja incepute.

watermarked-20131010_172014

20131020_223904

Mi-am luat pulover din C&A si am dat pe el doar 50 de lei. Aveam si pe burgrundy ca tot e culoarea sezonului, dar m-am abtinut pentru ca am deja unul in culoarea aceea. Imi place pentru ca este super calduros. Poate asa, singurel nu va inspira prea multe, dar l-am purtat cu o camasa de blugi pe sub el si cu acel colier(tot achizitie recenta) si arata foarte bine. Apropo de colier, am si o poza mai de-aproape.

20131020_223925

Am primit tot felul de pareri in legatura cu postarea mea despre Just Cosmetics. Va spun din nou , ca sa nu existe confuzie: sunt si lucruri bune si lucruri mai putin bune in acest magazin. V-am spus de exemplu la vremea respectiva ca imi place faptul ca au o multime de decoratiuni pentru unghii la preturi bune.

Asadar, mi-am luat de la ei : o perie rotunda (9 lei) ai carei peri nu au rezistat primului coafat, bigudiuri (5 lei) care sunt bune si o cutiuta de bilute pentru manichiura caviar.

20131017_185339

Tot din acel magazin mi-am luat si o oja Gabrini. Da, oja indiferent daca ei i-au taiat eticheta ca sa o vanda la pret mult mai mare tot Gabrini ramane. Trageti voi concluziile. Va intrebati de ce am luat-o? Aveam neaparata nevoie de o oja neagra si ma si grabeam .

Am citit pareri bune despre top coat-ul de la Milani asa ca in weekend, la Trendy Expo m-am bucurat sa vad standul celor de la Cosmetica Verde de unde mi l-am luat. A costat 15 lei.

20131020_224037

Cam atat am eu nou. Voi ce v-ati luat in ultima perioada  si va place mult de tot?

Va pup :*

12 thoughts on “Mici cumparaturi din ultima perioada

  1. E frumos puloverul, sigur arata foarte bine si pe burgundy!
    Alaturand acel colier, deja se intrevede o tinuta extraordinara!:)

    Sa te bucuri din plin de noile achizitii, draga Maria!
    Pupicei!

    Ilda
    Lavender Thoughts

  2. Puloverul este alegerea perfecta. Sa il porti sanatoasa!
    Eu sunt din Brasov si am pus ochii pe un magazin Just Cosmetics, banuiesc ca e deschis recent. De afara nu pare deloc profi, iar citindu-ti postarea despre el, parca m-am lamurit.

    Iti doresc o seara frumoasa in continuare, draga mea! Te pup!

    Ramona ♥

  3. Pingback: Cum a fost la Trendy Expo | blogul pandorei

  4. Pingback: NOTD : Black and yellow | blogul pandorei

  5. Si eu folosesc produse din gama I love… pana acum am incercat doar variante I love…raspberry & blackberry la mai multe produse, sunt multumita de ele 🙂

Leave a Reply

