Cum a fost la Trendy Expo

Buna , fetelor!

Dupa cum probabil multe dintre voi stiti deja, weekendul trecut a avut loc la Palatul Copiilor din Bucuresti un eveniment dedicat frumusetii. Acest eveniment este la prima sa editie si si-a propus ca pe langa expozitia cu vanzare sa aduca aproape de vizitatorii sai speakeri care sa ii puna la curent cu noile tendinte.

1243261_206065219565700_1746356712_o

SURSA FOTO

Acele extravagante feminine s-au materializat in expozitia cu vanzare si intrare libera despre care v-am vorbit si intr-un numar foarte mare de workshopuri in fiecare zi . Accesul la workshopuri se facea pe baza biletului , care costa 35 de lei.

Norocoasa de mine a castigat in VIP Pass de la Mona , care imi dadea acees gratuit si nelimitat la oricare dintre aceste seminarii.

Vineri , in prima zi , adica,  nu am putut ajunge si la fel s-a intamplat si sambata (dar zau ca am avut un motiv intemeiat!) , asadar mi-am propus ca duminica sa recuperez.

Zis si facut! Duminica dimineata , la ora 9:30 eram la Palatul Copiilor pentru a participa la demonstratia de machiaj si coafura tinuta de Mirela Vescan si Laurent Tourette. Toretic , showul lor era programat pentru ora 9 dar cand am ajuns mi s-a spus ca inca se pregatesc si vor incepe din clipa in clipa. Fericita ca nu am pierdut nimic, am pasit in uriasa sala.  Usor, usor au mai aparut si alte doamne. La ora 11 a inceput show-ul si tot atunci am aflat ca tema era tendintele in machiajul si coafura de mireasa. In afara de mine, restul doamnelor au platit crezand ca vom primi tips&trick despre machiajul de zi cu zi asa ca au fost usor dezamagite. Una peste alta tot a fost interesant pentru ca , la final, Mirela si Laurent ne-au raspuns la intrebari si ne-au dat sfaturi . Totul s-a terminat la ora 12:30.

Intre timp am dat o fuga pana pe hol, pentru cumparaturi. M-am bucurat sa ii vad pe cei de la Cosmetica Verde de la care mi-am luat top coatul glossy  pe care vi l-am aratat AICI .

Urmatorul workshop a fost al Ralucai Dobrovolschi, de la care aveam mari asteptari.  Din pacate si aici orele au fost decalate , asadar in loc de ora 12 am inceput la 13 si ceva. Ea ne-a vorbit despre vestimentatia ca mijloc de a ne atinge obiectivele.  Mie ,sincera sa fiu , nu mi s-a parut interesanta ceea ce trebuia sa fiu o discutie  dar a fost de fapt un discurs. Din pacate nu am  aflat nimic nou sau util. La final am pus o intrebare despre ce fel de tocuri sunt recomandati femeilor inalte . Raspunsul a fost ambiguu si pe mine cel putin nu m-a lamurit. La final a fost organizata o tombola cu biletele de intrarea iar castigatoarea beneficia de o ora de shopping personalizat cu Raluca Dobrovolschi.

Intarzierile si faptul ca seminariile nu au fost interactive m-au facut sa nu mai stau la urmatoarele asa cum imi propusesem.

Am plecat oarecum dezamagita, dar pe drum m-am tot gandit ca era  de asteptat  sa nu mearga totul ca pe  roate , fiind prima editie.  Pentru data viitoare as recomanda repectarea programului si mi-ar placea sa vad mai multe firme de cosmetice. Eu promit sa particip si anul viitor ! 😀

Dintre cele care locuiesc in Bucuresti, a mai fost cineva la Trendy Expo?

2 thoughts on “Cum a fost la Trendy Expo

  1. aaaa top-coat glossy milani e preferatul meu acum. si mai au la cosmetica verde chestii dragute. de obicei stau la standul lor mult. eu nu am fost la expo aici, ca nu m-a atras. ca de obicei lanoi, totul cu intarzieri .pupp

    • Este pacat ca ne-am obisnuit sa fim asa…poate ca se va schimba ceva , in timp.
      Cat despre top coat, tu m-ai convins, Stella sa il cumpar , dupa ce ti-am citit postarea despre targul de la Romexpo.

      Pupici,
      Maria:*

Leave a Reply

