Intalnire From Meg With Love

Hello, fetelor!

Abia asteptam sa scriu aceasta postare dar pana la urma a durat mai mult decat ma asteptam. Parca nu imi gaseam cuvintele potrivite , parca nu reuseam sa transpun in scris cat de bine m-am simtit.

Pana la urma am considerat cel mai potrivit sa incep postarea prin a-i multumi din nou Adinei pentru ca mi-a oferit sansa sa o cunosc si sa petrec o seara minunata alaturi de ea si alte fete scumpe.

Eu una am fost convinsa inca de la bun inceput ca totul va iesi perfect si ca ne vom simti foarte bine, asa ca nu am avut deloc emotii.

Pe Adina o stiam pana acum doar de pe blog si o admiram extrem de mult nu doar pentru articolele frumoase pe care le scrie ci si pentru ca simteam eu ca este un om frumos. Nu m-am inselat! De cum am intrat in Simbio, am recunoscut-o imediat : este superba si prin asta nu vreau doar sa spun ca are niste ochi, un par si un zambet frumos dar emana o energie buna . Ne-a primit pe fiecare dintre noi cu multa caldura (cu toate ca avea emotii, dar asta e secret) .

Dintre fetele prezente o cunosteam deja pe Monica, asadar eram curioasa sa aflu cate ceva despre fiecare in parte. Acest lucru s-a si intamplat , pe parcursul discutiilor care curgeau fara niciun efort. Era ca si cum ne cunosteam de ani buni si iesiem in oras ca fetele. Subiectele veneau de la sine si singurele momente in care se vorbea mai putin au fost acelea in care cel de la Simbio ne-au rasfatat cu banataturi preparate chiar de ei.

Daca ma intrebati pe mine , Adina merita cadorisita pentru ca a reusit sa ne stranga pe toate la un loc si pentru ca pana la urma noi am cam sarbatorit cei 2 ani de blogging ai ei, insa ea a fost de alta parere. Inca de la inceput ne-a daruit prajituri cu ravas, insinge cu blogul ei iar la final a avut loc o adevarata avalansa de cadouri, ca un fel de Craciun in avans :))

Va las cu cateva poze de la eveniment. Daca doriti sa vedeti mai multe, le gasiti pe pagina FMWL . Mai mult, va invit sa cititi si postarea Adinei, daca nu cumva ati facut-o deja.

1380336_641697022547330_1470584325_nRuxandra, eu, Monica,Anca , Adina, Gabi si Maria(de la stanga la dreapta). 

1380410_641686795881686_1125156046_nAdina (v-am spus eu ca e superba), eu si Anca. 

1374239_641687395881626_757613541_nEu si florile de la Petalia(unul dintre sponsori) care au fost vedetele serii-toate le-am admirat si ne-am pozat cu ele.

1375043_641686952548337_1812570542_nDesert yummy de la Simbio. Mie mi-a placut asa mult la ei ca am mai mers si a doua zi. Va recomand compotul .

1378403_641687222548310_273319796_nAvalansa de cadouri despre care v-am povestit.

1382171_641687195881646_364092899_nEu si primul meu gloss de la Flormar care mi se parea ca miroase a cioco.

watermarked-20131019_204040Cadoul de la Adina si sponsorii ei: Yves Rocher, Delly Savon, Complex Apicol, Flormar si Deborah. Multumim!

Deja v-ati at seama ca m-am simtit bine si ca…mai vreau. Abia astept sa ma vad din nou cu aceste fete dragi si sa mai stam la povesti.

 

Pupici :*

13 thoughts on “Intalnire From Meg With Love

    • Sunt foarte dragute , e adevarat. E imposibil sa mergi la o asemenea intalnire fara sa legi niste prietenii. In plus, fiecare dintre noi cred ca e curioasa sa le cunosca pe celelalte fete din spatele blogurilor.

      Pupicei,
      Maria :*

  1. Cu mare drag am citit si v-am privit, Maria!
    Eu nu stiam la ce imagine sa raportez cand vorbeam cu tine, ma bucur mult ca s-a schimbat asta! Top secret: m-am gandit ca semanam!:))

    Pupici!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    • :)) Sa inteleg ca nu te-a dezamagit imaginea persoanei din spatele blogului. Le spuneam si fetelor atunci ca imi voi asocia contul personal de facebook cu pagina blogului in curand 😀

      Pupicei,
      Maria :*

Leave a Reply

