NOTD : Black and yellow

Buna, fetelor!

Imi era dor sa postez un NOTD , dar in ultima perioada am tot avut unghiile ojate cu o singura culoare(de mai mult nu am avut timp).

Pentru azi va propun din nou o manichiura caviar. Deja ma declar fana infocata a micutelor bilute colorate , care dupa mine sunt de mare efect si manichiura cu ele e usor de realizat.

Ideea de a combina negru cu galben mi-a venit mai de mult cand am vazut la Dee o astfel de combinatie, dar din pacate nu am avut la ce sa o asortez. Asta s-a schimbat odata cu zilele insorite cand am purtat un pulovar subtire in dungi maro inchis cu galben mustar.

pizap.com13829078711101

 

watermarked-20131027_102101Una artistica.

watermarked-20131027_102316Ajutoarele fara de care nu se putea .

Am folosit :

  • oja Gabrini mata
  • bilute de la Just Cosmetics , pe care vi le-am aratat AICI
  • trandafirul , care la finalul “shooting-ului” nu a mai rezistat si si-a dat obstescul sfarsit

Ca observatie vreau sa va spun ca bilutele nu au rezistat deloc pe oja mata si imediat dupa ce aceasta s-a uscat au inceput sa cada. Stiu ca in general “caviarul” nu rezista mult, insa de data asta a fost prea de tot , asadar pun asta doar pe seama ojei.

Cum vi se pare oja? Dar cumbinatia cu galben ?

Abia astept sa citesc parerile voastre :*

10 thoughts on “NOTD : Black and yellow

  1. Mie imi place sa folosesc caviarul pe toate unghiile.. mi-am cumparat set cu oja si caviar, deci oja este una potrivita si imi persista 2 zile..apoi incep sa-mi cada usor usor bilutele 🙂

  2. Pingback: NOTD: Mi-am pus toamna pe unghii! | blogul pandorei

Leave a Reply

