Preferatele lunii octombrie (2013)

Buna !

Inca o luna a trecut (pentru mine destul de rapid ) iar asta inseamna ca am cateva produse favorite pe care le-am folosit si pe care desigur trebuie  sa vi le arat si voua, fetelor.

Asa cum am mai spus , din dorinta de a aduce aproape de voi produse noi , nu va arat tot ce am folosit, ci doar ceea ce nu v-am aratat in preferatele altor luni sau ceea ce am descoperit recent.

Ahhh, si inca ceva inainte de poze: am vazut ca in postarea lunii trecute v-a placut decorul asa ca am avut din nou mici “ajutoare” de sezon pentru poze. Sper sa va placa si acum !

watermarked-20131031_093828Deja clasica poza de grup . 

In materie de produse pentru par am folosit :

  • sampon Anian purificator(review AICI)
  • spuma si fixativ Wella. Eu in general obisnuiesc sa imi coafez parul in diferite moduri, de la bucle la cocuri dezordonate sau par drept. Ei bine, luna aceasta am avut ce am avut cu buclele, iar ajutorul de la spuma si fixativ a fost nepretuit.
  • masca si balsamul ultranutritiv de la Complexul Apicol. Momentan nu le-am facut review pentru ca astept sa le consum in totalitate . Cu toate astea mi-am format o parere pe care o deduceti singure din moment ce le vedeti in postarea aceasta.

watermarked-20131031_092609

 

La make-up , ca de obicei, eu nu sunt un exemplu de urmat, pentru ca ma limitez la destul de putine produse.

  • creion de ochi Flormar. L-am folosit atat ziua cat si seara doar pentru a-mi trasa o linie subtirica la baza genelor care mie mi se pare ca imi mareste ochii.
  • ruj Flormar Gloss Stule , nuanta D33. Acesta chiar este o noutate: l-am primit de la Adina si de atunci il folosesc aproape in fiecare zi. Imi place culoarea dar si faptul ca este lucios si nu se transfera pe dinti.

watermarked-20131031_093335

 

Nu se putea fara o oja, nu?

  • oja neagra mata Gabrini a fost achizitia lunii in materie de oja. A reusit performanta sa stea pe unghiile mele timp de aproape 2 saptamani , atat de mult mi-a placut. Din pacate se ciobeste cam usor.

watermarked-20131031_093430

 

Chiar si acum cand scriu ma mir ca am reusit sa folosesc zilnic un produs pentru picioare. Asa cum am recunoscut si intr-un TAG recent, mi se intampla sa uit  de ingrijirea picioarelor si a calcaielor.

  • gelul pentru picioare obosite de la Dr. Soleil (primit de la Kleo) . Apropo, miroase genial!

watermarked-20131031_093542

 

Si nu in ultimul rand , avem un parfum:

  • La petite robe noire de la Guerlain. Il ador pur si simplu, atat pot sa spun!

watermarked-20131031_092918

Daca doriti sa cititi un review la un anumit produs , va rog sa imi lasati un comentariu. Ati incerca ceva din favoritele mele?

Va pup :*

4 thoughts on “Preferatele lunii octombrie (2013)

  1. Mi-a ramas in minte acel gel relaxant pentru picioare! Tare mi-as dori un produs care sa ma convinga sa-l aplic cu consecventa!

    Am un ruj Flormar dar e dintr-o alta gama (de demult)…Altceva nu am folosit!
    Am in testare produsele din gama Apidermin (Complex Apicol).

    Pupicei!
    Ilda
    Lavender Thoughts

  2. Pingback: Produse consumate (ianuarie 2013) | blogul pandorei

Leave a Reply

