Review rimel Sexy Pulp – Yves Rocher

Hello, hello, fetelor!

Va mai aduceti aminte cand prin luna august includeam eu rimelul Sexy Pulp de la Yves Rocher printre favorite si promiteam ca va urma un review? Daca nu , va inteleg, pentru ca lunile au trecut iar eu am tot amanat aceasta postare . De ce? Nu puteam sa scriu despre un rimel fara sa va arat poze cu el pe gene iar aceste poze mi se par destul de greu de realizat. Pana la urma m-am chinuit in jur de 40 de minute, am stat in toate unghiurile posibile si am reusit sa scot 2 poze. Nu fiti prea dure cu ele, sunt primele mele poze de acest tip! 😀

Acestea fiind spuse, sa trecem la review, zic.

watermarked-20131101_145613

Am ajuns sa imi doresc rimelul in varianta full -size dupa ce , mai mult de curiozitate am avut un mini kit cu el si glossul din aceeasi gama.

Practic, eu caut la o mascara alungire, volum si absenta efectului de gene lipite intre ele.  Am gasit toate aceste lucruri la Sexy Pulp!

Ce ne promite :  “Periuţa sa puternic curbată urmează perfect forma genelor pentru un volum geană cu geană, fără exces. Textura sa cremoasă îmbracă genele fără a le încărca, pentru un volum uimitor.

Avantaj : o maxi-periuță inovatoare, puternic curbată, pentru a da volum genelor fir cu fir.

Testat sub control oftalmologic. “

Personal, folosesc rimel zilnic si imi place sa se vada, nu sa fie discret si cumintel si sa treaca neobservat. Apropo, sezonul asta se poarta genele cu volum. Asadar, indiferent de rimel aplic 2 straturi: pe primul il aplic folosind miscari in zig  zag de la baza genelor in sus, astept cateva secunde sa se usuce si mai apoi aplic al doilea strat prin miscari drepte si lente de la baza spre varfuri. Pentru mine , aceasta este varinta optima de aplicare.

Ce imi place la acest produs:

  • In primul rand faptul ca se tine de cuvant si ne face genele cu adevarat sexy, asa cum ii este si numele. Nu doar ca le alungeste vizibil, dar le da volum pastrandu-le totusi separate. Fara gene lipite , deci. Daca nu ma credeti pe cuvant, convingeti-va cu ochii vostrii:

watermarked-untitled1Inainte

watermarked-untitledDupa

  • Imi place mult de tot si faptul ca face ochii sa para mai mari,  deschide privirea, ceea ce e destul de important pentru fetele care poarta ochelari.
  • Consistenta este intr-adevar cremoasa: nici prea lichida dar nici prea groasa , deci se aplica usor.
  • Peria curbata cu peri desi aduce un plus, pentru ca reuseste sa distribuie produs pe aproape toate firele. Pana la acest rimel nu mai auzisem de altul care sa aiba peria curbata. Mai mult, peri sunt destul de scurti cat sa nu imi murdaresc pleoapa cand aplic produs la baza genelor.

watermarked-20131101_145707

  • Are 3 varinate de culori: negru(pe acesta il am eu), albastru si brun.
  • Nu in ultimul rand , pretul mi se pare acceptabil. In general il gasiti la 45 lei /9 ml iar termenul de valabilitate este de 6 luni. Este un pic mai scump decat alte rimeluri de pe piata , insa nici pe departe la fel de scump ca ceva din Sephora, cu toate ca rezultatele sunt la fel.

Ce nu imi place la acest produs:

  • Din cauza ca periuta este mare este un pic mai dificil sa imi rimelez genele din coltul interior al ochiului.
  • Mi-ar fi placut sa abia un ambalaj care sa il faca mai usor de gasit in toata trusa de cosmetice.

In cazul in care va intrebati , acest rimel nu este waterproof, dar pe  mine nu ma deranjeaza acest lucru, mai ales ca ar fi fost mai greu de curatat.

In concluzie, voi ramane fidela rimelului Sexy Pulp tocmai pentru ca se pliaza exact pe ceea ce imi doresc eu , iar pretul este cu totul justificat.

Voi ati folosit acest produs? Ce parere ati avut ?

Ahhh, sa nu uit: ma las de pozat sau mai incerc, pana devin experta? :))

Pupici :*

12 thoughts on “Review rimel Sexy Pulp – Yves Rocher

  1. Hihii, ce ochi ochios!:) Genele sunt ataaat de luuungi incat nu incap in poza!
    Las gluma deoparte si subscriu preferintei pentru acest rimel!

    Referitor la pozat, continua! Vei vedea singura progrese, in timp! Daca eu am reusit, atunci si tu vei reusi! Am reusit sa progresez (zic eu), nu altceva! Am mai spus eu vorba haioasa a mamei-soacre: “Uite la mine, nu ca ma dau exemplu!”…:))

    Pup, Maria!
    Ilda
    Lavender Thoughts

  2. Si eu l-am incercat si mi-a placut tare mult! sunt de parere ca rimelul isi merita fiecare banut, pentru ca asa cum ai zis si tu, ofera volum genelor, ceea ce mie imi place:)
    eu tot din gama “Sexy..” am mai incercat si gloss-ul si imi place foarte mult consistenta lui.
    te puuup,
    Paula

  3. Pingback: Top 10 produse in 2013 | blogul pandorei

  4. Pingback: Produse consumate (ianuarie 2013) | blogul pandorei

  5. Pingback: Oferta si wishlist Yves Rocher | blogul pandorei

Leave a Reply

