Impresii de la evenimentul Mirelei Niculai

Buna!

Ma tin de cuvant si , dupa cum va “amenintam” ieri, am revenit cu cateva impresii de la evenimentul organizat de MUA Mirela Niculai la ceainaria PrioriTea.

logo eveniment

Personal, imi plac aceste evenimente pentru ca sunt un prilej minunat de a afla informatii noi , pe care mai apoi vi le pot impartasi si voua . De data aceasta, subiectele abordate au fost : apicosmetica, chirurgia estetica si machiajul semipermanent.

La prezentarea Apiestetic , Ioana , fiica lui Neli Pfeiffer ne-a vorbit despre salonul mamei sale dar si despre beneficiile produselor apicole asupra tenului. Trebuie sa stiti ca  tratamentele apicole se adreseaza tuturor tipurilor de ten, chiar si barbatilor,  si oricarei varste. La salon se folosesc produse apicole in stare bruta precum polenul, mierea sau laptisorul de matca care se combina spre obtinerea unor tratamente personalizate. Am inteles ca la acest salon avem de-a face cu adevarate profesioniste, care inainte de orice tratament determina tipul e ten al clientei , identifica eventualele problemele iar mai apoi le explica acesteia. La finalul prezentarii Ioana a oferit 3 vouchere prin tragere la sorti. Eu una cred ca merita sa faceti macar o vizita salonului si sa comparati  experianta de acolo cu cea de la salonul pe care il frecventati de obicei.

A urmat discutia cu doamna doctor Silvia Stanculescu . Dansa a avut o abordare interactiva, a asteptat intrebarile noastre carora le-a raspuns pe intelesul tuturor, cu lux de amanunte  si uneori chiar cu o mina glumeata. Sa stiti ca intrebari au fost o multime, deci discutia a curs de la sine. S-a vorbit chiar si despre ideea gresita pe care o au romanii in legatura cu operatiile estetice. Doamna doctor a clarificat spunand ca majoritatea oamenilor care apeleaza la astfel de interventii sunt oameni decenti . Mai mult, tot dansa ne-a spus ca aceste interventii trebuie facute pentru noi, pentru ca noi sa ne simtim mai bine , in niciun caz pentru sau sub influenta altor persoane.

Ultima care ne-a vorbia a fost chiar Mirela. Si de la ea am invatat lucruri noi. De exemplu , habar nu aveam ca in afara de tatuajul semipermanent al sprancenelor si al buzelor exista si cel al ochilor. Pe Mirela o puteti gasi chiar la salonul ei,salon cu aparatura de ultima generatie si in care totul se desfasoara in conditii de maxima igiena.. Ea lucreaza cu pigmenti organici , ceea ce este foarte important pentru ca acestia nu isi schimba culoarea in timp, din negru in albastru , sa spunem. In plus, Mirela prefera tatuarea sprancenelor fir cu fir , pentru un aspect natural. Chiar am avut ocazia sa vedem un tatuaj de sprancene facut de ea si pe cuvantul meu ca aratau foarte natural.

In ceea  ce priveste atmosfera, asa cum ma asteptam a fost ca intre prietene. De asta s-au ocupat si cei de la PrioriTea care ne-au rasfatat cu diferite tipuri de limonada si ne-au primit in “casuta” lor intima. Cu ocazia asta am revazut fete dragie mie, iar pe altele le-am cunoscut.

Per total mi s-a parut un eveniment nu reusit, ci fooooarte reusit. Eu cred ca asta se datoreaza Mirelei care a pus suflet si a muncit cu singuranta mult pentru ca totul sa iasa bine. Apropo, Mirela este o dulce, este vesela si frumoasa. Tocmai de aceea ea merita o multime de multumiri si de felicitari pentru ca ce a reusit sa organizeze.

Desigur , au fost si niste sponsuri : Ceainaria Prioritea, Apiestetic, Make-up Magazine, Stage Line, La Roche-Posay, Max Factor, Salon Plazan, Cosmetic Plant, Complex Apicol Veceslav-Harnaj, Deja Vu Sapunuri Naturale, Beauty in the bottle, Heidi, Magazin Dacic Cool.

Va las doar 2 poze. In curand le voi primi si pe cele oficiale , pe care le veti putea vedea pe facebook.

watermarked-20131102_143715Eu si Adina.

watermarked-20131102_143825Iri si  eu .

Va pup :*

9 thoughts on “Impresii de la evenimentul Mirelei Niculai

  1. Mirela a avut unul din cele mai reusite intalniri la care am fost, si intalnirea la care am cunoscut cele mai pufoase fete 🙂 cu care m-am pufosit indelung 🙂 si cu care nu mi-a fost jena sa fiu eu insumi adica o pisicoasa 😛

  2. Pingback: Favoritele lunii noiembrie (2013) | blogul pandorei

Leave a Reply

