Review dizolvant lac de unghii Cien

Buna!

Cred ca stim toate valva care era pe blogosfera in legatura cu acest dizolvant , care in cea mai mare parte primea doar cuvinte de lauda. Cate dintre noi nu si-au cumparat atunci produsul , impinse de curiozitate? Eu recunosc ca din acest punct de vedere sunt usor influentabila, asa ca la o oarecare vizita in Lidl, dizolvantul in varianta roz, fara acetona, a ajuns in cosul meu.

watermarked-20131106_082122

Sa vedem informatiile de pe ambalaj:” Dizolvant lac de unghii fara acetona. Utilizare:puneti un disc de vata Iseree pe suprafata de dozaj si apasati incet. Dizolvantul va fi aplicat direct pe disc  ,fara a se varsa sau a stropi. Dupa utilizare curatati suprafata de dozaj de eventualele urme de produs. ”

Cum primul impact este mai mereu cel vizual, nu am putut sa nu fiu incantata de mecanismul de dozare. Ma gandeam in sinea mea ca in sfarsit nu voi mai scapa prea multa acetona.  La inceput chiar asa se intampla: era suficient sa apas cam de 2 ori si aveam pe bucatica de vata suficient produs cat sa imi sterg mai multe unghii. Cand am ajuns insa la ultimul sfert din cantitatea de dizolvant pompita s-a defectat, adica arata normal, insa, dupa 15 minute cand am revenit la recipient ca sa  imi curat marginile am observat o baltoaca pe masa. Pur si simplu se blocase cumva in pozitie apasata si pompa constant produs.

watermarked-20131106_082222

Din partea mea dizolvantul primeste un plus pentru faptul ca nu are acetona in compozitie, substanta care mie imi usuca mult si unghiile si pielea din jurul lor. Cu toate ca nu are acetona, deci teoretic dizolva mai greu, mie mi se pare ca s-a descurcat foarte bine. La ojele normale nu am intampinat dificultati; oja se curata imediat. La cele cu sclipici, care sunt mai pretentioase, lucrurile nu mai mergeau la fel de usor, insa asta este normal cu orice dizolvant, asa ca am recurs la metoda clasica: am imbibat vata cu produs, am lasat-o cam un minut pe unghii , iar apoi totul se curata foarte usor. Mi-am permis sa o las un minut pe unghii tocmai pentru ca stiam sigur ca nu le usuca.

Un ultim aspect despre care putem discuta este mirosul. Ca de obicei, va reamintesc ca aici totul este subiectiv. Din punctul meu de vedere mirosul este unul placut, dar foarte puternic.  Cu toate astea este mult mai usor de suportat decat altele.

Produsul se gaseste doar in Lidl, la pretul de 6-7 lei / 200 ml. Estimez ca acea cantitate este suficienta pentru aproximativ 5 luni (depinde desigur de cat de des ne schimbam culoarea unghiilor).

Cred ca merita o sansa, eu cel putin ii voi mai acord inca una, cu precizarea ca trebuie sa aveti mare grija si sa fiti foarte blande cu dozatorul.

Cine a incercat acest dizolvant? Voua cum vi s-a parut?

Va pup :*

15 thoughts on “Review dizolvant lac de unghii Cien

  1. Si eu cumpar mereu dizolvantul asta, imi place tare. L-am inselat cu acetona Byphasse si-mi pare rau :)))) . Problema cu pompita am observat-o la mai multe recipiente, cred ca au avut vreun lot stricat. Pupici

    • Ha ha ,stiu,am citit parerea ta despere el la vremea cand ai scris-o. Nu stiu cum se face ca la mine a indepartat oja. Probabil depinde si de tipul de oja.

      Pupicei,
      Maria :*

    • Se poate , nu zic nu. Sa vedem,sper ca la urmatorul sa nu mai am probleme cu dozatorul. Oricum,am avut noroc ca s-a stricat cand aproape am ajuns la final.

      Pupici,
      Maria :*

  2. Pingback: Produse consumate (ianuarie 2013) | blogul pandorei

Leave a Reply

