Noi achizitii

Buna , dragele mele!

Nu stiu voi, dar eu remarc la mine in ultimul timp o tendinta de a cumpara din ce in ce mai putin. Cred ca acest lucru se datoreaza faptului ca  astept perioada sarbatorilor, ca sa ma pot rasfata atunci cu unele produse pe care mi le doresc , dar pe care din n motive nu mi le-am cumparat.

Asadar , nu sunteti puse in fata unei postari kilometrice, ci a unei postari micute , in care va arat cumparaturile mele, care desi putine , imi sunt fooooarte dragi.

Acum cateva zile m-am trezit ca am ramas fara deodorant, asadar , fara sa stau pe ganduri am at o fuga pana in DM . Stiam clar ce vreau sa cumpar, ca doar nu degeaba va tot spun ca deo de la Garnier e favoritul meu, dar se pare ca de mine s-a lipit si un gel de dus Balea cu mandarine. Cel din urma miroase foarte bine si face spuma. Cat despre Echinacea, ei bine, marturisesc ca sunt o friguroasa si jumatate si racesc imediat, asa ca am decis sa imi intaresc sistemul imunitar inca de pe acum,pentru la iarna.

watermarked-20131107_112742

 

Pentru ca trec in fiecare zi pe langa Miniprixul de la Romana, nu puteam sa nu intru tocmai in ziua in care anuntau ca aduc stocuri noi. Foarte bine am facut! Am plecat de acolo cu o fusta pe care o iubesc , dar care nu prea s-a lasat pozata si cu un cardigan subtire. Nici el nu a fost prea cooperant, dar credeti-ma ca sunt frumoase amandoua. In plus, au costat doar 49 de lei fiecare.

pizap.com13839041572961

watermarked-20131107_112600

 

Eu una, iubesc perioada sarbatorilor de iarna si iubesc decoratiunile de sezon. Nu am putut rezista in fata celor de mai jos, ba chia mi-am luat si hartie de impachetat cadouri. Am de facut o groaza si va pregatesc si voua cateva . 🙂

 

watermarked-20131107_112851

 

Profit de ocazie si va arat si o carte pe care nu am luat-o pentru mine , ci pentru iubitul meu, si va impartasesc si experienta mea cu site-ul Elefant. A fost prima data cand am facut o comanda de la ei, iar criteriul decisiv a fost faptul ca aceasta carte era redusa la aproape jumatate din pretul initial, iar in acea zi transportul era gratuit pentru orice comanda. Asta se intampla duminica trecuta. Dupa cum ma asteptam, am fost anuntata prin sms ca marti va ajunge cartea, dar din cauza rutei aglomerate, curierul a adus-o miercuri. Era foarte bine ambalata . Fiind doar o carte nu prea aveau ce probleme sa apara. Pe viitor voi urmari ofertele si sigur voi mai comanda de pe acel site.

 

watermarked-20131108_114231

 

Siii, in incheiere, va indulcesc cu o noutate de la Twix. Dintre  toate batoanele de genul asta, Twix este preferatul meu. Pe de alta parte, dintre cioco alba si cioco normala , o prefer de departe pe cea alba. Iata ,deci, ca noul Twix este exact pe gustul meu.

watermarked-20131107_113204

 

 

Ce parere aveti de cumparaturi? Sunt cuminte, nu-i asa?

Apropo, nu uitati ca am un consurs in desfasurare, la care va invit cu drag sa participati .

Va pupic :*

19 thoughts on “Noi achizitii

  1. Infernooo, sa-mi spui te rog daca ti-a placut. Eu le-am citit pe toate pana acum iar Fortareata digitala nu m-a dat pe spate. Cand am auzit de Inferno nu am putut ramane indifeenta si sunt foarte curioasa. 🙂
    Nici nu stiam ca a aparut Twix cu cioco alba, tebuie sa il caut. )
    Sa te bucuri de toate minunatiile pe care ni le-ai aratat. 🙂
    Pupici

    • Eu nu sunt fana Dan Brown deloc , dar o sa iti transmit daca ii place iubitului meu.
      Twixul l-am gasit in Kaufland, dar ar trebui sa fie in orice supermarket mai mare.

      Pupici,
      Maria :*

  2. Si eu m-am apucat sa citesc Inferno, dupa ce le-am citit pe celelalte din aceasta serie si vreau sa spun ca e geniala!!! Dupa ce am cumparat Urzeala Tronurilor de la Elefant.ro, am devenit clienta fidela. Au preturi foarte bune.

    • Da, preturile chiar sunt bune fata de Carturesti , de exemplu. Daca mai prinzi si oferta cu transport gratuit, cum am prins eu ,e perfect.

      Pupici,
      Maria :*

  3. Infernooooo…. abia astept sa cumpar si eu cartea aceasta… 😀 sper sa nu mai dureze mult
    Si eu sunt la fel in perioada Craciunului. La fiecare iesire mai adaug cate o decoratiune in colectie.. 😀
    M-ai facut curioasa despre nou Twix… pentru ca este si preferatul meu. 🙂
    pupici!

  4. Ai mai incercat produse din dama Balea? Eu nu si sunt curioasa cum sunt… La pret mi se par foarte ok fata de altele si stiu ca sunt made in Germany..

    • Buna!
      Da, gelurile de dus miros toate bine si sunt bune. Am mai incercat si demachiantul pentru ochi bifazic si mi-a placut. Poti citi despre el pe blog.

      Pupici,
      Maria :*

Leave a Reply

