Inspirational Sunday (19)

Buna! M-am trezit azi plina de energie si nerabdadoare. Pai cum de ce?  Azi voi ajunge la Make-up Fest , un eveniment asa cum imi spune si numele dedicat machiajului si produselor din aceasta sfera. Sincera sa fiu, plec fara sa am un wishlist, merg ca sa imi clatesc ochii, dar cine stie, poate mi se lipeste de mana ceva . In plus, nu merg singura, ci cu Adina Meg, deci clar abia astept. Eu am plecat sa ma pregatesc. Pe voi va las cu postarea de duminica , asa cum v-am obisnuit.

“Uneori ai succes…iar alteori înveți.”

Robert Kiyosaki(om de afaceri american)

large

SURSA

Va doresc o duminica frumoasa! Va pup :*

2 thoughts on “Inspirational Sunday (19)

Leave a Reply

