ShoeBox- sau daruri din suflet!

Buna, fetele mele!

Aceasta este o altfel de postare, fata de cele cu care v-am obisnuit. Este o postare profunda, care are un mesaj dedicat nu urechilor  sau ochilor ci sufletului. Asadar, va rog sa nu o ignorati!

Pentru cateva clipe sa invit sa va depasiti zona de comfort pshihologic si sa va puneti in pielea unui copil. Dar nu orice copil, ci puneti-va in pielea unui copil care nu are curent, pentru care o bucatica de ciocolata inseamna ceva imposibil, care zilnic merge pe jos pana la scoala, indurand gerul , pentru ca putinii bani sunt dati pe mancare , nu pe manusi sau caciuli…un copil care nu stie ce inseamna sa primesti daruri de Craciun.

Da, stiu, a fost foarte greu. Pe mine parca acest “schimb de roluri” ma face sa imi fie rusine cand ma gandesc sa imi contruiesc un wishlist cu cine stie ce produse pe care mi le doresc de Sarbatori. Alte familii ,cu banii pe care ii dam noi pe cateva oje, supravietuiesc.

Dar daca v-as spune ca fiecare dintre noi poate face ceva, poate aduce o schimbare? Daca v-as spune ca putem sa si daruim, nu doar sa primim? Ar fi cinism sa spumen ca nu ne dorim la randul nostru daruri, dar , macar de data asta, hai sa nu ne mai gandim doar la noi.

Practic, proiectul ShoeBox asta isi propune: sa aduca zambetele pe fetele unor copii , cu ajutorul nostru.

Tot ce ne trebuie este o cutie de pantofi(sau una de dimensiunea aceea), in care sa punem tot ce consideram noi ca ar bucura sufletul unui copil. Nu este nevoie de mari investitii, ci putem pune chiar hainute  pe care noi nu le mai purtam , dar sunt in buna conditie. Pentru ca desigur vorbim despre copii, dulciurile si jucariile sau rechizitele sunt idei la fel de bune. Eu una ma gandeam si la o decoratiune micuta de Craciun, poate ceva din lemn si o felicitare cu cateva randuri scrise din suflet. (Alte idei: produse de igiena personala, o lumanare parfumata)

Cutia trebuie mai apoi ambalata cu hartie de cadouri si depusa la unul dintre centre de colectare. Gasiti lista completa cu ele AICI.Tot acolo , i se va atasa o eticheta pe care va scrie daca este pentru o fetita sau un baietel si o medie de varsta pentru care este potrivita. Copii au intre 2 si 18 ani.  Perioada de colectare este 15 noiembrie-13 decembrie.

Este important sa stiti ca proiectul este deja la saptea editie si ca cutiile chiar ajung la cei carora le sunt destinate.

Siiii, pentru ca eu chiar cred in ceea ce scriu, vreau sa va spun ca eu am deja o cutie aproape gata.

Sper ca v-am convins sa faceti o fapta mica pentru noi , dar uriasa pentru altii. Daca doriti informatii suplimentare, le puteti gasi AICI.

Nu uitati va rog sa dati share postarii pe Facebook, astfel incat toata lumea sa afle de campanie si sa poata darui. Nu o faceti pentru mine, ci pentru ei.

4 thoughts on “ShoeBox- sau daruri din suflet!

  1. nu stiam despre concept. mie mi-ar placea sa se poata face o daruire din asta personala ..
    acm vreo doi trei ani am mers cu daruri luate de noi si a fost foarte frumos. am avut o bucurie mult mai mare fiind acolo.

  2. Am o mică observatie, sa nu fie cu suparare. Cutia si capacul trebuie ambalate separat. E un proiect foarte misto, an de an se strâng tot mai multe pachete , ceea ce mă bucura enorm.

Leave a Reply

