The sunshine award

Bunaaa!

Acum o saptamana am fost nominalizata de Ilda (multumesc pentru ca te-ai gandit la mine)  sa particip si eu la un TAG foarte dragut. Cu toate ca ii spuneam ca nu voi intarzia prea mult cu raspunsurile la intrebari, iata ca a cam durat ceva pana am ajuns sa il postez.  Rusinica pentru ca nu m-am mobilizat mai rapid.

Gata cu vorba (….lunga…) si hai sa vedem regulile! 😀

1. Adaugă banner-ul premiului pe blogul tău.
2. Pune un link către persoana care te-a nominalizat.
3. Răspunde celor 10 întrebări.
4. Nominalizează alţi bloggeri.
sunshine-award
Nu vi se pare ca atat bannerul TAG-ului cat si numele sfideaza oarecum vremea?
 1. Care este anotimpul tău preferat? 
Cred ca am mai spus asta, imi plac toate anotimpurile , pentru ca simt ca fiecare trezeste in mine o alta stare. De exemplu percep primavara ca pe un moment prielnic noilor schimbari, vara ca pe anotimpul starii de bine, a distractiei si al calatoriilor, toamna imi da o usoara stare nostalgica care imi place , iar iarna …ei bine, atmosfera se sarbatoare , cadourile si cateva momente importante pentru mine care au avut loc iarma ma fac sa imi placa si acest anotimp.
2. Care este serialul preferat?
Nu am urmarit niciun serial pana acum, ci doar m-am uitat ocazional la cateva episoade din House MD. Imi e frica sa ma apuc de seriale! :)) Cred ca m-ar face sa pierd cam mult timp. In plus, prefer cartile.
3. Care este mâncarea/desertul preferat?
Vai! La fel ca Ilda si eu sunt o mancacioasa, asa ca nu ma pot decide intre oua umplute, lasagna, mancare de mazare si sarmalute. Ca si desert imi place mult de tot cheese cake-ul si tortul Joffre.
4. Folosind doar trei cuvinte, cum te-ai caracteriza?
Energica, prietenoasa si sincera…prea sincera, uneori.
5. Care este culoarea ta preferată?
Imi place mult de tot galbenul ( culoarea geloziei) . Din pacate nu este o culoare purtabila.
6. Cât timp iţi ia machiajul zilnic/rutina zilnică de îngrijire a tenului?
Machiajul zilnic nu imi ia prea mult, avand in vedere ca momentan aplic doar CC Cream, pudra, blush, rimel, si ruj. Deci in jur de 5-7 minute pentru machiaj. Partea de ingrijire, mai ales cea de seara dureaza mai mult, aproximantiv 20 de min.
7. Câte oje ai în colecţie?
Am 31 de oje. Stiu, e foarte putin comparativ cu alte fete , insa vreau sa va spun ca desi sunt putine , abia apuc sa le port pe toate.
8. Care este cel mai îndrăgit produs de makeup/beauty, un produs care nu trebuie să  îţi lipsească  niciodată?  
Clar mascara. Imi plac genele lungi, iar cum eu nu le am asa de la natura, un mic ajutor este perfect.
9. Care este trendul tău preferat în materie de fashion toamna-iarna aceasta?
Imi place tot ce inseamna tricot, de la pulovere la jambiere. Mi se pare ca tricotul are ceva feminin si diafan in el.
10. Care sunt accesoriile voastre preferate?
Cel mai mult imi plac bratarile si asta se vede si din numarul lor coparativ cu al colierelor din dulapul meu. In rest , mai am o bratara pe glezna dreapta , pe care nu o dau jos; pur si simplu m-am atasat de ea .
Partea usoara a trecut , acum vine partea mai grea, cu nominalizatul. Cred ca multe dintre fete au facut deja TAG-ul si pentru ca nu vreau sa las pe nimeni de din afara, invit pe oricine doreste sa il faca, sa il preia.  Pentru cele care ma cititi dar nu aveti blog, va astept cu raspunsuri la intrebarea preferata in sectiunea de comentarii.
Nu uitati, azi este ultima zi de concurs, asa ca inca astept inscrieri. Nu fiti timide 🙂
7 thoughts on “The sunshine award

  1. Tare mult mi-a placut sa-ti citesc raspunsurile! Imi esti draga si mai mult acum ca te cunosc mai bine!:)
    Te pup, Maria!

    Ilda
    Lavender Thoughts

  2. Referitor la intrebarea nr 8(Care este cel mai îndrăgit produs de makeup/beauty, un produs care nu trebuie să îţi lipsească niciodată?) sunt de aceeasi parere cu tine. Consider ca o fata este frumoasa cand este naturala: fara fond de ten, fara ruj ; putin mascara si creion de sprancene (daca este nevoie) este de ajuns pentru a arata bine 🙂

Leave a Reply

