Castigatoare concurs Elmiplant Genovate

Buna ,fetele mele!

Asa cum am anuntat pe Facebook, si de fapt asa cum era normal, m-am grabit cat de mult am putut in extragerea castigatoarei concursului.

Nu vreau sa va tin in suspans, dar parca totusi mai am ceva sa va spun. In timp ce faceam lista am observat ca unele dintre voi nu au fost foarte atente la reguli si nu mi-au lasat in comentariu ambele link-uri de share. Daca viitoare incercati sa respectati toate regulile, pentru ca altfel va pierdeti singure sansele.

In al doilea rand , ma bucura sa vad ca v-ati inscris destul de multe , dar mi-ar placea sa fiti active pe blog nu doar atunci cand organizez concursuri, ci mereu. Imi place sa citesc comentariile vostre, sunt o persoana care accepta critici constructive  si orice alt fel de pareri. In plus, raspund tuturor si nu am mancat (inca) pe nimeni, deci va rog , nu va fie teama sau rusine sa imi lasati cate un gand la postari ori de cate ori aveti ocazia.

Gata, am spus ca nu va tin in suspans. 😀

Random a ales numarul :

nrcastig

Adicaaaaa:

perscastig

Felicitari, Nicoleta!

Astept sa ma contactezi fie printr-un email la adresa blogul_pandorei@yahoo.com fie printr-un mesaj pe Facebook, pana maine la ora 22:00. In cazul in care nu voi fi contactata voi extrage o alta castigatoare.

Va multumesc tuturor pentru participare si va rog sa nu fiti triste pentru ca nu ati castigat! Va pregatesc deja cateva noi concursuri, la care voi acorda sanse in plus fetelor active pe blog.  Asadar, stati pe aproape si convingeti-ma ca meritati sanse in plus!

 

Va pup :*

6 thoughts on “Castigatoare concurs Elmiplant Genovate

Leave a Reply

