NOTD : Snow White and red flakes

Buna, dragele mele!

Ma gandeam acum cateva zile ca anul acesta s-a purtat albul pe unghii, alaturi de culorile neon. Noutatea vine din faptul ca de data asta, oja alba era  mai mult decat o liniei la varful unghiei -ca parte dintr-o manichiura french, ci se purta pe toata unghia.  Desigur ca o astfel de manichiura este perfecta vara, mai ales pentru ca este pusa in evidenta de pielea bronzata. Dar eu, aiurita cum sunt, abia acum mi-am dat seama ca trece anul si nu am urmat si eu trendul , macar o data, asa ca iata-ma azi prezentand manichiura mea alba.

watermarked-20131114_213530

A fost destul de dificil sa ma decid daca sa las manichiura uni( o singura culoare) sau sa am o unghie accent. Pana la urma, faptul ca mi-am cumparat oja Jolly Jewels si nu am folosit-o decat o data m-a ajutat sa ma hotarasc. Trebuie sa va spun ca arata interesant si in varianta all white.

watermarked-pizap.com13847519169531

Din punct de vedere al realizarii, mi s-a parut destul de dificil, comparativ cu un albastru , sa zicem, sau cu o texturata, pentru ca pe alb, se vede orice urma, orice bula de aer. In plus , in cazul in care sunt atinse marginile sau cuticulele, iar e dezastru. Tocmai de aceea , am  aplicat oja cu mare grija si intr-un strat mai gros.

watermarked-20131114_213947

De data aceasta am folosit:

  • oja alba Farmasi; imi place mult-se usuca repede si albul e chiar alb.
  • oja Golden Rose din colectia Jolly Jewels;  am aplicat-o in 2 straturi peste inca unul de alb, pentru unghia accent.
  • top coat Milani; ajuta la uscare si da un luciu minunat ojei.

Ce parere aveti despre manichiura? Voi ati purtat alb anul acesta?

21 thoughts on “NOTD : Snow White and red flakes

  1. Iubesc albul pe unghii,insa nu-mi sta bine cu el.De fapt sunt perioade in care imi place,depinde si de anotimp..si de starea mea de spirit. 😀
    E tare draguta manichura ta. :*

  2. Pingback: Favoritele lunii noiembrie (2013) | blogul pandorei

  3. Pingback: NOTD : Winterish | blogul pandorei

Leave a Reply

