Elmiplant te ajuta sa incarci sacul Mosului

Bunaaa!

Va vine sa credeti ca mai este doar o luna pana cand ne vom vedea pusi in situatia de a face alegeri cat mai intelepte in ceea ce priveste cadourile pentru persoanele dragi noua? Si de data asta, nu vorbesc doar din perspectiva doamnelor , ci si din punctul de vedere al domnilor, care (saracutii :)) ) trebuie sa ne multumeasca pe noi cat mai bine.

Ei bine, dar cadouri nu se fac doar soacrelor, prietenelor, sau colegelor, ci putem trece pe lista Mosului si ceva pentru noi. Si uite asa, Elmiplant ne sare in ajutor, cu cateva pachete promotionale special concepute pentru sarbatori.

Exista 5 variante fiecare dintre ele concepute in mod expres pentru anumite nevoi, in fuctie de tenul sau pielea fiecareia. Si pentru ca informatiile oficiale sunt atat de precise, structurate si utile, o sa imi permit sa le preiau direct si sa vi le transmit si voua, fetelor.

Elmiplant_gift_Bambus2

 

1) “Pachetul Elmiplant dedicat îngrijirii corpului conţine Gel de duş cremă hidratant îmbogăţit cu extract de Bambus şi proteine din Orez şi Loţiune de corp intensiv hidratantă pe bază de proteine, minerale, vitamine din Iaurt şi extract de Bambus. Produsele sunt potrivite pentru hidratarea şi hrănirea pielii uscate.

Elmiplant_gift_Bumbac2

 

2) “Pachetul de sărbători Elmiplant pentru piele foarte uscată este exact ce ai nevoie pentru a face iarna mai blândă. Datorită conţinutului ridicat de uleiuri şi proteine din lapte de Bumbac, dar şi datorită proteinelor din Orez, Laptele de corp nutritiv-reparator îi va oferi pielii hidratarea şi elasticitatea de care are nevoie în sezonul rece. Şi pentru că mâinile sunt cele mai expuse frigului şi agresiunilor mediului, Crema reparatoare pentru mâini cu Miere şi ulei de Macadamia va hrăni şi repara pielea uscată.

Elmiplant_gift_Genovate2

 

3)”Produsele din gama Genovate au la bază +RESISTEM™, un ingredient natural obținut din culturi de celule stem de origine vegetală. Pachetul conține Cremă antirid regenerantă de zi și Serum antirid regenerant pentru ochi, ambele având misiunea de preveni procesul de îmbătrânire și de a reda pielii elasticitatea și suplețea.

Un astfel de pachet am oferit si eu la concursul care tocmai s-a incheiat, asadar, daca v-ati inscris dar nu ati castigat, trecet-l pe lista de cadouri.

Elmiplant_gift_Moisture2

 

4) “Pachetul Elmiplant dedicat îngrijirii corpului conţine Gel de duş cremă hidratant îmbogăţit cu extract de Bambus şi proteine din Orez şi Loţiune de corp intensiv hidratantă pe bază de proteine, minerale, vitamine din Iaurt şi extract de Bambus. Produsele sunt potrivite pentru hidratarea şi hrănirea pielii uscate.

Eu am crema hidratanta despre care am si scris (AICI) si de care sunt fooooarte multumita.

Elmiplant_gift_SkinDefence2

 

5) “Pachetul de sărbători de la Elmiplant devine aliatul de care are nevoie pielea ta. Atât Crema antirid de zi cât și Crema antirid și fermitate pentru ochi sunt îmbogățite cu extract de Rodie și PRO-ELASKIN, un complex antirid de origine marină. Datorită proprietăților antioxidante ale Rodiei, pielea este protejată împotriva îmbătrânirii premature. Rolul complexului de origine marină este acela de a ajuta la accelerarea sintezei de colagen și elastină. Împreună, cele două ingrediente active evidențiază frumusețea chipului tău, menţinându-i tinereţea!

Dupa cum vedeti, produsele nu doar ca sunt foarte frumos ambalate, dar mai au si niste preturi exceptionale (de la 16 la 35 lei). Trebuie sa mai stiti ca deja le puteti gasi in magazine.

Despre produsele Elmiplant, eu am mai scris cu diferite ocazii si daca nu as fi avut incredere deplina in ele nu as fi indraznit acum sa va prezint pachetelele promotionale.

In concluzie, nu mai stati pe ganduri si puneti in sacul Mosului un mic rasfat pentru voi. Eu deja mi-am ales un pachetel. Va las sa ghiciti voi pe care si sa imi spuneti in sectiunea de cometarii.

Va pup:*

2 thoughts on “Elmiplant te ajuta sa incarci sacul Mosului

  1. eu ii cumpar de ceva timp mamei mele de la Elmiplant din categoria skin repair crema de zi si crema de noapte anti-imbatranire si fermitate pentru categoria de varsta 45+..pur si simplu le adora

Leave a Reply

