Cateva ganduri la final de Black Friday

Buna, fetele mele!

La cate articole au aparut pe aceasta tema in blogosfera cred ca nu aveti cum sa nu stiti ca azi a avut loc Black Friday. In mod normal evenimentul este programat pentru ultima vineri din luna noiembrie, insa unele firme nu au respectat terminul clasic pentru ca s-ar fi suprapus cu Sf. Andrei si cu 1 Decembrie si au decretat ca vinerea aceasta sa fie “neagra”.

Cu toate ca mereu am recunoscut ca sunt un cumparator usor influentabil, ca sa nu zic usor de pacalit, fata de Black Friday am o usoara reticenta. Ca fiecareia dintre noi si mie imi place sa cumpar ceva redus, sa simt ca am facut o afacere buna, sa profit de promotii, dar promotiile acelea sa fie pe bune.

Din pacate la noi nu pot sa spun ca am simtit asta la prea multe produse, poate doar la cateva laptopuri al caror pret chiar se redusese(stiu din surse sigure, de la al meu iubit).

Am vazut azi o multime de postari pe Facebook cu produse cumparate la reducere si m-am bucurat sincer pentru persoanele care au gasit ceva pe placul lor, insa nu am putut sa nu ma intreb cate din acele lucruri au fost luate pentru ca erau un chilipir si cate au fost luate de dragul ideii de Black Friday.

Spun asta pentru ca am vazut reduceri de 5-6 lei la unele produse de make-up, reduceri pentru care eu ,sincera sa fiu, nu as fi stat treaza pana la ora 12 noaptea, dand refresh site-urilor. Alte produse nici nu au fost reduse, precum ojele OPI, sau cel putin nu am gasit eu.  Desigur, am vazut si reduceri mai substantiale, de exemplu, un fond de ten de la Revlon redus cu 20 de lei.

Probabil ca deja va intrebati daca eu mi-am luat ceva sau nu.  😀

Sincer imi doream o anumita paleta Sleek inca de cand am fost la Make-up Fest. Daca nu o luam azi, o luam oricum pana in perioada sarbatorilor deci preul redus nu a jucat cine stie ce rol. A avut o reducere de 12 lei pe site-ul makeupshop, insa ,pentru ca eu nu m-am grabit si am intrat pe site abia la ora 13 ,deja nu mai era pe stoc. Am plasat oricum o comanda in regim Black Order. Pentru moment am renuntat la setul de pensule RT la care imi statea gandul.

Cea de-a doua si ultima comanda pe care am dat-o a fost pe elefant.ro, unde chiar am gasit carti la preturi bune. Poate ma considerati demodata , insa mie imi place sa simt si sa miros hartia; nu pot citi in format electronic. Mi-am cumparat 3 carti ale Agathei Christie din colectia Poirot(pe care aproape am intregit-o) . Toate 3 aveau reducere de 48%, asadar in loc de 22 de lei am platit 12 pe fiecare. Inca mai este valabila oferta pe site. Apropo de asta, cred ca pe acest site gasito oferte mult mai bune decat la targul Gaudeamus, deci daca aveti in plan sa mergeti , aruncati inainte un ochi si pe site.

Am vazut si oferta celor de la Miniprix si am pus ochii pe ceva, dar cum prefer sa simt materialul inainte sa cumpar , prefer sa ma duc in magazin si doar in cazul in care nu voi gasi ce caut acolo , voi plasa o comanda.

Concluzii ? Mult zgomot pentru putin , nu chiar pentru nimic, zic eu. Reducerile slabute si multe produse care nu au fost incluse in promotie. Ca de obicei , si in acest an mi s-a confirmat ca pe mine Black Friday-ul practicat la noi nu ma da pe spate.

Voi v-ati cumparat ceva, sau pastrati banutii pentru cadouri de Mosi?

Si intrebarea zilei: ce credeti, cumparam mai mult sub influenta cuvantului “reduceri”, chiar daca aceastea nu sunt substantiale?

Va pup :*

12 thoughts on “Cateva ganduri la final de Black Friday

  1. M-am uitat pe cateva site-uri dar nu am cumparat nimic,nu am gasit nimic care sa-mi placa.Eu cred ca da,cumparam mult sub influenta cuvantului reduceri,incerc sa ma stapanesc si vad ca-mi iese 😀

  2. Mi-am cumparat penulele Rt Starter. Mi le doream foarte mult si am profitat si de reducerea de Black Friday. Am economisit 18 lei 🙂 nu e o suma mare dar sunt multumita cat de cat. 🙂

  3. Mi-au placut concluziile tale dupa aceste sarbatori de marketing.
    Asa, cred ca vom avea parte si de sarbatorile de iarna.
    Faptul ca stii ca ar trebui sa fie reduceri esti tentat sa vezi ce poti lua la oferta. Depinde de nivelul de dependenta al cumparatorului. Astea nu sunt vremuri sa ai mania shopingului. Iei teapa o data, de doua ori… dar… totusi
    La targurile de carti mai fac reduceri ce-i drept. Si acolo functioneaza tehnicile marketingului 🙂
    Un weekend minunat 🙂

  4. eu am cumparat lumanari si tarte de pe yankeeland.ro :)) vroiam oricum sa pun o comanda de mult timp si cum is si 25% reduse a fost momentul perfect

    • M-am uitat si eu pe site, dar cum eu pot sa ajung destul de usor la magazinul lor, prefer sa dau o fuga pana acolo si sa aleg pe mirosite. Sa le folosesti cu placere.

      Pupici,
      Maria:*

Leave a Reply

